Hinkas
Sege säger: KÖR!
Jag var in på Cykelogen idag, de har precis fått in ett gäng olika trainers. Dra dit och kolla! Jag ska förresten provköra en Trek Fuel EX 6 efter jobbet...
Nice.
20mil är långt för att bara åka dit och kika vettu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag var in på Cykelogen idag, de har precis fått in ett gäng olika trainers. Dra dit och kolla! Jag ska förresten provköra en Trek Fuel EX 6 efter jobbet...
Nice.
20mil är långt för att bara åka dit och kika vettu. Internetbutiker är lämpligt när man bor mitt ute i ingenstans... Jag ska fundera ett tag till på om jag ska investera i en sådan trainer eller om jag ska jävlas på med min tråkiga en säsong till.
En TV med Dexter säsong 5 på framför dig så går det fint!
Ärligt talat, en trainer är nog fan tråkig hur high-tech den än är. Jag sålde min, blev så less på att cykla så statiskt. Bättre att åka skidor.
Snart bara en vecka kvar till min första match i thaiboxning
för några månader sedan låg man på 75 kg, numera 69, så istället för viktklassen -71 så får det bli -67. går hellre ner två kilo än lägger på mig två just nu.
(har gått ner sakta och säkert utan att anstränga mig, en grym livsstil helt enkelt, Im awesome haha)
Samt att man blivit instruktör på klubben för fortsättningsgruppen, känns riktigt riktigt roligt då man själv började i nybörjargruppen i januarijag och polaren har stigit och utvecklats rejält, så jävla gött!
sådär, nu har jag skrytit klart![]()
![]()
Varför finns det inge kampsport här i närheten. Hade varit ultimat för mig som behöver öka smidighet och allmän kondition
så jäkla osmidig som jag är...
Flytta till en stad/by som har utbudet?Finns mängder med sporter som kräver smidighet + kondition. Simning, klättring, fäktning, ridning, boxning mfl
![]()
Fick precis reda på att det inte blir någon match för min (eller polarens) del :mad
Halmstad Muay Thai har dragit ner antalet matcher från 30 till 20, och därmed fick bara två av oss sju fighters från Fight Camp Warberg en match
SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!
Jag som tagit mig ner till 68,1 kg just nu, och fixa 1,1 kg till tills på söndag är ju inga problem... och idag fixat mina sex sista matlådor med kycklingsalladzpy)
CYKLA OCH VÄLT! får jag inte fightas i ringen på söndag ska någon dö!![]()
Jag tänkte snart gå på ett kaloriunderskott och kommer träna samtidigt, jag kommer ligger på under 2.000kcal/dag har jag tänkt, är det då vettigt att peta i sig en gainer eller något för att få sig lite kolhydrater och så? Det kommer nog annars bli rätt lite kolhydrater för min del men skulle vilja fylla på musklerna lite efter ett träningspass med en gainer, eller om ni har något tips på annat som jag kan fylla på energi med.
Mat är godare och billigare. Du nämnde ju chips förut? Eller var det pizza?![]()
Åt lite tårta som återhämtning efter gårdagens pass
Körde så hårt så jag knappt fick upp skeden till munnen sedan, bara skakade...
Köra på chips som återhämtning då kanske, perfekt avvägt mellan kolhydrater och fett![]()
Tycker absolut du kan använda gainer efter pass även under deff för att minimera muskelförlustenoch även fast jag misstänker att du skämtade så måste jag säga, inget fett direkt efter pass
Sent from my iPhone using Tapatalk
Russin direkt efter gymmet funkar kanon, smidigt att ha med också..
Russin direkt efter gymmet funkar kanon, smidigt att ha med också..
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |