Tråden för de nattaktiva!

har du bild på hur du har det nu? har du fixat trädgården? lagt plattor över hela el?
Skillnaden är att det är fint i rabbater, det står inte 4moppar på framsidan, gräset är grönt och klippt. Väntar bara bara på att ha tid att slå upp ett trädäck varav en del är tak över.
Nej ingen bild, hade ingen kamera förut och har ingen nu heller.

Hahahahaha jämn siffra vafan :rolleyes:

nja.. huvet!?

Du får ju för fan bygga statistik på faktiska observationer och inte bara jämna siffror tagna ur luften!:fatta!

Rent statistiskt så föredrar 100/100 kvinnor håriga män, för jag har scorat med alla (två) tjejer jag försökt scora med. Där har du statistik plutten!;)

Du får ju för fan bygga statistik på faktiska observationer och inte bara jämna siffror tagna ur luften!:fatta!

Rent statistiskt så föredrar 100/100 kvinnor håriga män, för jag har scorat med alla (två) tjejer jag försökt scora med. Där har du statistik plutten!;)

HAHAHHA!:hihi

har inte skrattat så hårt på länge! FY FAN!
"2 av 2!" ahahha

Skillnaden är att det är fint i rabbater, det står inte 4moppar på framsidan, gräset är grönt och klippt. Väntar bara bara på att ha tid att slå upp ett trädäck varav en del är tak över.
Nej ingen bild, hade ingen kamera förut och har ingen nu heller.

:) :krama

Näj tack, du har druckit, och jag vill inte att du skall göra något du kommer att ångra....

:D

Du är väl på god väg att korka upp du med?:hihi

HAHAHHA!:hihi

har inte skrattat så hårt på länge! FY FAN!
"2 av 2!" ahahha

Javafan, jag sa ju att jag inte haft så många partners:D Skaffade min fölrsta stadiga flickvän i ung ålder, dvs innan man börjar med one night stands hit och dit. Och vi höll ihop ganska länge innan det tog slut, och sen levde jag i celibat fram till jag träffade min nuvarande (och det har hållit jävligt länge nu). Så det har liksom inte funnit så mycket utrymme att göra erövringar:D

Men så har jag också sluppit könssjukdomar:tummenupp :D

Så ja, 100% föredrar mig!:D

under 20 grabben ! :rolleyes:

Du ja:såjaponken

Last edited:
Javafan, jag sa ju att jag inte haft så många partners:D Skaffade min fölrsta stadiga flickvän i ung ålder, dvs innan man börjar med one night stands hit och dit. Och vi höll ihop ganska länge innan det tog slut, och sen levde jag i celibat fram till jag träffade min nuvarande. Så det har liksom inte funnit så mycket utrymme att göra erövringar:D

Men så har jag också sluppit könssjukdomar:tummenupp :D

Så ja, 100% föredrar mig!:D

Du ja:såjaponken
HAHAHA DE VA SÄTTET DU SA DE PÅ SOM VA SÅ JÄVLA ROLIGT! hahahaha

fyfan, kommer ramla av hojen av skratt om vi e ute o kör! :hihi

HAHAHA DE VA SÄTTET DU SA DE PÅ SOM VA SÅ JÄVLA ROLIGT! hahahaha

fyfan, kommer ramla av hojen av skratt om vi e ute o kör! :hihi

Hur fan ska jag prata med dig medan vi kör?:rofl Jag har fan inte råd med intercom:gnissla

Kvalitet över kvantitet plutten! :)

Mja, vi måse vänta till jag med är såsad, sen är det moraliskt försvarbart. :mattias

:fakta
Sen att min första var ett totalt psycho och att jag bara höll kvar i henne för att jag fick ligga äör en annan sak, jag var ung och dum:D

Jamen sätt igång du då:rofl

hahaha för o höra dina skämt betalar jag för båda två! :hihi

You're on!:tummenupp :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back