rookie
www.mixpix.se
Hehe, nja, där verkar det inte behövas nån mobb för att hetsa upp stämningen![]()
Nä, jag gör mitt bästa!

Skojja, det enda som folk verkar ha väldigt svårt att fatta är att bilden tilhör fotografen och det är därför han/hon som väljer. Det är tur att vi i fototråden är lite smartare...


Hursom, grym sida iaf
