SilverWolf
Medlem
Efter att ha skummat igenom annonserna på SH och blocket så säger jag som du, med en 1000 cc är allt enklare. Det finns hur mycket som helst att välja mellan.
Som jänkarna säger då: cu.inch is king

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha skummat igenom annonserna på SH och blocket så säger jag som du, med en 1000 cc är allt enklare. Det finns hur mycket som helst att välja mellan.

Vi skippade lacken helt till slut, det var waste of time med tanke på hur mycket vi var i bollhavet. Vita kåpor är jättefint...Licenskurs har jag hittat på Torpet i början av April. Inte hunnit kolla fler ännu.
Man MÅSTE ju inte köra hela serienMen dé hade varit kul. Mycket att fixa é de.
Kraschkåpor MÅSTE man ju inte hinna lacka heller?

Eller som vi sa, Crash is kingSom jänkarna säger då: cu.inch is king![]()
Jag har också tänkt tanken att prova på ERF. Så om det behövs mer folk så är kanske jag på.

# 57 Team Castrol/HondaVilket team?
jag var med i #69 Team Mc-delen Eskilstuna![]()
Reglementet finns här:Jag måste absolut inte köra alla race. Kan tänka mig att meka imellanåt. Får kolla hur många förare man får vara under en säsong. Man eftersom det ibland frågas efter förare till endast vissa race, så borde det inte vara några problem![]()
# 57 Kass Trål hette ni väl?# 57 Team Castrol/Honda

He he he... ja och de reglerna gäller bara som tillägg till TR (Tekniskt Reglemente) och SR (Specialreglemente)Fan va mycket regler när man börjar läsa. Tror jag ska råna pensionärer istället
Nästan så att seglingen verkar enkel
Närå, dé é bara att bryta ihop och satsa
TG och Naderi, hur pass sugna är ni?
Någon annan? Wonder?

det är ordning och reda som gäller![]()
Verktygen har sin plats osv....

...eller ja typ nått sånt. eller allmänt hjälpa till som att massera silverwolfs axlar innan racet 

detta låter sjukt lockande. dock har jag för lite tid,pengar och körerfarenhet för att kunna bidra med nått.
kommer dock ställa upp som dedicerat fan som Kräver autografer på samtliga klädesplagg...eller ja typ nått sånt. eller allmänt hjälpa till som att massera silverwolfs axlar innan racet
![]()
, och det börja kännas i kroppen
. Och sen har vi ju VBK
Fast han är ju mycket yngre än mig, 25 var det väl, så där är kanske inte massagen så viktig ännu

Har man tid så kan man ju räkna på det hela, håller t.om. nu på att förhandla om en hoj som det är tänkt att jag ska köra div bandagar med. Typ sydskånes, om inte mavve tycker det är för stor risk? Du är väl Mr.Depåchef?
Team Goranz förövrigt?![]()
ska inte han hålla i tankningen???Vem tror duJo. såklart: Mannen med Balkan och god smak inristat i pannan:
WILCAN
ska inte han hålla i tankningen???
Var du det BeBe?
Tja, det är jag menjag vet inte hur seriös jag kan vara i en satsning just nu. Jag har Oas en fullt färdigkittad hoj för race, den är dock lite unik men en fullgod hoj o köra med. Den är iaf potent nog att köra om halva fältet, men inget man vinner en serie på. Bensinkontot får nog ligga på en 40-50 liter per race.

|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!