tagga ner lite ,blir du så upprörd för så lite..
![]()
'du bjöd ju upp till dans' sherlock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tagga ner lite ,blir du så upprörd för så lite..
![]()
Men nu gör jag bara en bedömning av de här två herrarna och för mig är det ingen tvekan om saken.
Men hur är det generellt - får man inte fota poliser?
- Generellt får man ta bilder på poliser, det råder ingen tvekan om det. Men någonstans går gränsen mot ofredande.
Bägge var poliser, så nu kan ni sluta ropa fäjk
Jag håller med Dee_cati , hur många snutar i era liv har ni träffat på som går i joggingskor och ser så ovårdade ut och har missbrukarögon samt om man kollar åldern på herrarna. Det klingar noll för mig.
Visst finns det idioter som är poliser men nått stämmer inte här.
Skulle vara kul o få Kjecop komentar på det här.
"- Det är 3 3 3 åtgärder enligt rättegångsbalken, för att utreda om du begått något brott!" (1:06 in i filmen)
Varför skulle rättegångsbalken vara aktuell när de frågar ut en person på stan?
"Rättegångsbalken innehåller alla grundläggande bestämmelser för rättegångar i såväl tvistemål som brottmål i tingsrätt, hovrätt och Högsta domstolen."
333 åtgärd?
Något ur rättegångsbalken?
Jag håller med Dee_cati , hur många snutar i era liv har ni träffat på som går i joggingskor och ser så ovårdade ut och har missbrukarögon samt om man kollar åldern på herrarna. Det klingar noll för mig.
hmm när de större tidningar hakar på och Efterlyst tar upp det så tror jag på det.
Jag skulle inte vilja kalla det här källa.
Om oss
Nyheter24 är en oberoende nationell nyhetsförmedlare på internet.
Nyheter24 ägs av 24 Media Network AB och är en del av Nyheter24-gruppen som också innefattar sajterna Hamsterpaj och Dingblog.
Chefredaktör och ansvarig utgivare är Aaron Israelson.
hmm när de större tidningar hakar på och Efterlyst tar upp det så tror jag på det.
Om oss
Nyheter24 ägs av 24 Media Network AB och är en del av Nyheter24-gruppen som också innefattar sajterna Hamsterpaj och Dingblog.
Om oss
De stora tidningarna är ju kända för sina sanningsenliga reportage, som nazistbilder utanför Alexandra Plaskedaskeda's dörr m.m.
Jag förstår frustrationen och har liknande exempel men man ska väl ändå inte klaga på att trafikpolisen gör sitt jobb och sedan kasta all skit på övriga konstaplar? Jag tror inte att det är så jävla lätt att jobba med deras resurser hela tiden, jag har två bekanta som är poliser och de säger att det är ett helvete ibland.
Jag vet själv hur det kan vara att jobba med liten budget och försöka trolla med knäna, man kan knappast kräva att de ska jobba gratis.
Jag har fullt förtroende för polisen men däremot inte för politikerna som sätter deras budget.
ja men herregud röttägg finns inom alla yrkesgrupper . men jag tycker inte att man kan dra alla över samma kam.jag har oxå haft mina problem med polisen oxå
alltså polisen tar ju upp din anmälanå gör en utredning.,men detär ju åklagaren som driver frågan vidare . elr är det inte så
Vad var det Alexandras tvprogram hette?
Du vet det där som gick ut på att alla svenskar var dumma i huvet?![]()
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |