Tråden för de nattaktiva!

hahahah fan, nu blev d så igen. tänkte inte på vad ja skrev. nä, orka med krogen. nöjer mig med det jag har, vet garanterat att ja får något stort mellan benen då. :rofl :rofl :rofl

nä fy på mig, nu får ja lägga ner snusksnacket.

:näsblod
Mer än lite träningsvärk i ljumskarna på dendär du :brinnerup

Vafan, har det blivit snusktråd av min fina nattsuddartråd?:va Ska man behöva leka barnvakt åt er eller?:mad:

...

:rolleyes:

[YOUTUBE-ID]933FExsfU3c[/YOUTUBE-ID] Får se om min youtube länk funkar, men den här skulle man sett ikväll

God afton allihop! Hur står det till?

God afton allihop! Hur står det till?

Hej Bushido, här e det fint, njuter av att jag e ledig hela veckan:D

Fick mig några goa skratt för några timmar sedan då jag såg på Fråga Olle Dokumentären, var det ngn mer än jag som såg på det programmet ikväll?

Fick mig några goa skratt för några timmar sedan då jag såg på Fråga Olle Dokumentären, var det ngn mer än jag som såg på det programmet ikväll?

Go kväll alla. hoppas allt e fint med er.
vad handlade dokumentären om?

Satani helvetet jag dör, jag såg det o tuppa av i soffan!!

Go kväll! :)

Jag såg oxå den, tycker inte programledaren passar alls. Hon blir ju generad av allt. :va Tur hon e mulatt så man inte ser hur röd hon egentligen blir.

Får ja på flabben för ja sa d nu? Inte menat som något rasistiskt alls, utan att mörkhyade inte rodnar.

God afton och god natt! Det står utmärkt till efter några onsdagspils på puben, hur står det till själv? Åfan, John Blund kom precis förbi....måste ta ett djupt snack med han...

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back