Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde Spies va galen när han klippte om biaggi på utsidan i andra kurvan ! Men det gick ju vägen =)
Antagligen i sig själv! Då han redan blivit passerad av alla i den klungan och möjligheten finns att han bromsade på sig och för att rädda situationen gick av.
Aprilia verkar ju överaskande för mig hänga med riktigt bra och Teamet var såklart värda mer poäng än vad Shinya och Max presterade igår. Så summeringen är att riktigt synd att förarmatrialet sviktar så betänktligt när det gäller.
Sen har han inte läst på sporthoj vad alla experter säger som vet hur han ska köra och uppföra sig.
Enligt min mening har Aprilia gjort helt rätt som satsat på Biaggi och Nakano. Helt ny hoj i World SBK som är tätare än någonsin, självklart satsar man på två erfarna förare med många varv i ryggen på alla banor. BMW har gjort likadant.Lite synd dock att Aprilia har satsat på två förare med nedåtgående formkurva/ karriär men det kanske är en strategi för att utvecklingen av hojen skall gå så snabbt som möjligt, vilket verkar ha gett resultat då Aprilian verkar vara väldigt bra redan nu.
Hur som haver det kommer att bli en riktigt intressant säsong i år![]()
Jag har sagt det förr och säger det igen, ge dig.
Jag tror Biaggis problem är 1. Han har stjärnstatus. 2. Han har säkert 100 miljoner+ på banken. 3. Han är ihop med en fotomodell.![]()
Sen har han inte läst på sporthoj vad alla experter säger som vet hur han ska köra och uppföra sig.![]()
Jag förstår din besvikelse efter helgen, men Du borde vara ganska ensam som tycker att Shinya och Max gjorde Aprilia rättvis. Hoppas bara att båda förarna hittar körningen då Max visade i 2:a loppet att cykeln håller för tätstrider fram till att han schablade bort en fin plasering på egen hand![]()
Jag förstår din besvikelse efter helgen, men Du borde vara ganska ensam som tycker att Shinya och Max gjorde Aprilia rättvis. Hoppas bara att båda förarna hittar körningen då Max visade i 2:a loppet att cykeln håller för tätstrider fram till att han schablade bort en fin plasering på egen hand![]()
Hur kan du uttala dig om huruvida Nakano eller Biaggi gjorde Aprilia rättvisa?? Har du eller någon annan kört Aprilian som visar att det borde gå att köra så mycket bättre??
Du menar att Biaggi inte hittat körningen?
En annan sak om Biaggi fortsätter vurpa bort sig resten av säsongen..
För att inte nämna för oss på forumen!I likhet med de flesta insatta så är även glade amatören gthyni imponerad av Aprilias hojbyggarkunnande och av att Max Biaggi kan vara med och slåss i toppen med en helt nyutvecklad hoj.
Go Aprilia och Max! Det här blir nog en bra säsong för oss i TV-soffan.
Du har verkligen axlat manteln efter Sandstream...Du borde vara ganska ensam som tycker att Shinya och Max gjorde Aprilia rättvis.
Vad kan någon, ens Aprilia själva, veta om vad det innebär att göra RSV4 rättvisa?
Nakano visade sig väl dock aldrig särskilt mycket? Men han brukar sällan göra väsen av sig numer.
Enligt hans egna kommentarer på www.max-biaggi.com så chansade han och teamet med däcksvalet inför race 2. Det funkade bra till 3 varv från slutet då däcken tog slut och hojen blev svårkontrollerad, han fick slå av lite men det slutade ändå i en sandfållan på sista varvet.
Vad är detta för svammel?Exakt och jag gjorde det enda rätta att just utgå från vad cykeln kan prestera i race sammanhang och där visade Max verkligen i 2:a race att cykeln håller/hänger med bra, men att det inte blev bättre resulatat i 2:a racet än 15:e plats kan ju inte lastas Aprilia utan idetta fall Max själv![]()
Hur kan du uttala dig om huruvida det var föraren eller motorcykeln som avgjorde placeringarna för Aprilia?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |