Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man kan väl ringa? Eller skicka lite kroppsdelar per post? Var inte så jävla töntiga, jag tycker bara det är fjantigt att starta en tråd på ett offentligt forum när man har lyckats bli blåst i affärer av en privatperson. Är det så svårt att förstå? Gäller väl inte ens några större belopp utan en lax eller så??
Man reder ut affärer VS tycker jag. Blir man blåst så lev med det. Eller så tar man saken i egna händer men pajkastning på SH känns ju bara dumt.
Om jag fattat saken rätt så väntar Pucknick på att norrmannen ska komma hem från Tyskland. Jag antar att Pucknick fått ett datum när detta ska ske så det finns väl inte så mycket att tillägga just nu.
Bättreförr- och kastaskittrådar finns väl på andra ställen antar jag.
Känns som en trådlåsning hänger i luften ..
Kan vi inte styra om tråden till en bakåtsträvartråd där vi snackar om hur kul här var förr, och skita i den där trötta norrmannen![]()
Vad hände föresten med hans racepolare? Dålig stöttning tycker jag, kom igen och försvara eran lecabesudlade polare...
En liten tankeställare: Min sambo fick en varning när hon skrev något i stil med: "Konstigt att alla dessa besserwissers som huserar här inte har någon info i deras profil" på familjeliv.se
Där gäller det att passa sin tunga...men så är stämningen lite lugnare där också säger hon...
familjeliv.se är inte att leka med, det som skrivs där bokstavligt talat styrs av moderatorerna. Du kan inte ha en egen åsikt, dem försöker skapa något "puttinuttigt" rosa molnsamhälle...
Fråga mig inte ens varför jag hänger där![]()
Min tant hänger oxå där. Skulle SH ens komma i närheten av den smörjan så drar jag direkt. Finns det nåt värre än pretto-folk?
Hur kan du tillåta det? Skulle min sambo sätta en fot där, så...![]()
Hon är bara där passivt. Läser och garvar åt alla idioter som skriver där![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |