ÄR jag den enda som blivit blåst av den här killen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja, Eksakt!!! För man sitte ju gärna och kör Norrköping-Oslo för att se om killen eventuellt är hemma!!!! :näsblod

Hurra för årets bästa tips!!!! :huvet

Man kan väl ringa? Eller skicka lite kroppsdelar per post? Var inte så jävla töntiga, jag tycker bara det är fjantigt att starta en tråd på ett offentligt forum när man har lyckats bli blåst i affärer av en privatperson. Är det så svårt att förstå? Gäller väl inte ens några större belopp utan en lax eller så??

Man reder ut affärer VS tycker jag. Blir man blåst så lev med det. Eller så tar man saken i egna händer men pajkastning på SH känns ju bara dumt.

Man kan väl ringa? Eller skicka lite kroppsdelar per post? Var inte så jävla töntiga, jag tycker bara det är fjantigt att starta en tråd på ett offentligt forum när man har lyckats bli blåst i affärer av en privatperson. Är det så svårt att förstå? Gäller väl inte ens några större belopp utan en lax eller så??

Man reder ut affärer VS tycker jag. Blir man blåst så lev med det. Eller så tar man saken i egna händer men pajkastning på SH känns ju bara dumt.

Ja det är ju väldigt bra att inte upplysa resten av allmänheten att det finns en risk för bedrägeri av en viss person? :va
Sen när flera st har blivit lurade undrar man hur det kunde ske?

:brinnerup :mattias

Nu får du ju vakna. Bevisligen har killen försökt ringa otaliga gånger. Utan svar.

Skicka kroppsdelar. Moget.

Den här tråden var väl det bästa trådskaparen gjort på iallfall 2 månader (!), eftersom det gjorde att säljaren verkar ta lite ansvar. Sen att du tycker det är löjligt kan du ju skriva hem till mamma om.

/ Jens

Nu får du ju vakna. Bevisligen har killen försökt ringa otaliga gånger. Utan svar.

Den här tråden var väl det bästa trådskaparen gjort på iallfall 2 månader (!), eftersom det gjorde att säljaren verkar ta lite ansvar. Sen att du tycker det är löjligt kan du ju skriva hem till mamma om.

/ Jens

Oj, hundra år sen man såg ett inlägg från dig :) trevligt.

Dark messenger är helt fel ute och det vet han och nu är det bara pinsamt att se honom försvara sig
Kroppsdelar... :rolleyes:

Köp inte trasiga delar!!!

Jag hade förstått det "mer" om det hade handlat om någon större summa
Men att blåsa någon för smågrejer o bli utfryst på forumet mm.:va
Låter skitsjukt men förstår helt klart trådskaparen.
Vem fan hade inte blivit förbannad,om det så bara hade handlat om 20 spänn
så ska fan rätt vara rätt.

/ Jens

Kroppsdelarna kan du glömma. Du fattar nog inte ironi.

Om nu snubben vore oärlig så har han ju inte blivit ärligare för trådstartaren har utövet några mirakel utan han har styrt upp sig för han är rädd att folk ska tycka illa om honom på SH. Dealen kanske går i lås av detta men lik förbannat är det fjantigt att dra upp.

Att tipsa allmänheten om en bedragare känns helt irrelevant i sammanhanget. På vilket sätt menar du att man har såna skyldigheter?

Om nu snubben vore oärlig så har han ju inte blivit ärligare för trådstartaren har utövet några mirakel utan han har styrt upp sig för han är rädd att folk ska tycka illa om honom på SH. Dealen kanske går i lås av detta men lik förbannat är det fjantigt att dra upp.

Att tipsa allmänheten om en bedragare känns helt irrelevant i sammanhanget. På vilket sätt menar du att man har såna skyldigheter?

Med tanke på att det är flera som blivit lurade (enligt dom) så är det väl bra om andra kan läsa det här och slippa bli lurade

japp, det är ingen skyldighet (lagmässigt..) men vad man har för moral är upp till var och en. Blir jag blåst av en säljare på Ebay så får han svidande kritik så näste köpare får sig en förvarning om risk. Kan väl minsta barn begripa. Hade alla funkat så hade svindlarna inte haft nån framgång. Men visst, knyt näven i fickan, muttra vid fikabordet och svälj för fan, Sur-Svensson...

om det nu är så fjantigt vaför bryr du dig ens att skriva här och tracka ner på andra? det är väl bara att låta bli att trycka fram sidan........

Om nu snubben vore oärlig så har han ju inte blivit ärligare för trådstartaren har utövet några mirakel utan han har styrt upp sig för han är rädd att folk ska tycka illa om honom på SH.

Den meningen var något att bita i :confused:

Dealen kanske går i lås av detta men lik förbannat är det fjantigt att dra upp.

Kan nämna hundra trådar som är "fjantigare"

J...me....hu....näe....elle...jo.........nej jag fattar inte hur du tänker!

Är det sandlådekrig nu igen?
Sätter mig på läktaren och
corn.gif

Dark_Messenger verkar lite butter.
Man ska nog inte lägga alltför stor vikt vid hans uttalande.
Sitter säkert och ruskar tupp varje gång han får chansen att skriva nåt som i hans värld låter häftigt ;)
Hoppas allt löser sig för TS iaf.
Jag är glad att han startade en tråd så jag slipper råka ut för just denna kille.

Nu känns du bara som en treåring som inte vill erkänna att det var du som bajsade på mattan, utan sitter och skriker, röd i nunan och viftar mer armarna mot alla som försöker närma sig...

Nu känns du bara som en treåring som inte vill erkänna att det var du som bajsade på mattan, utan sitter och skriker, röd i nunan och viftar mer armarna mot alla som försöker närma sig...

För det första - Jag har aldrig fel. Har inte hänt, kommer inte att hända.

För det andra - Nu är det bara offtopic-svammel och pajkastning. Hurra, allt ordnade sig till det bästa. Move on.

Ironi är något av det bästa jag vet (sporthoj dröp av ironi runt 2002, innan moppefuckonas tid) om den spelas på rätt sätt, du kan bevisligen inte läsa ironins noter :fakta.

Sen hur din moral ser ut vill jag inte veta, men amerika borde vara landet för dig, så kanske "jag bryr mig bara om mig och ingen annan"-tänket i sverige minskar lite, lite, lite.

Pust!

/ Jens

Ironi är något av det bästa jag vet (sporthoj dröp av ironi runt 2002, innan moppefuckonas tid) om den spelas på rätt sätt...

Jag har inte varit inloggad på ett år eller två, men detta fick mig faktiskt att dyka in och säga: HURRA! Det var bättre förr.

Slut från mig.

Oj - lite oldies e tebax :) skönt med nostalgi.

Forumet kommer aldrig bli som förr om inte 97% bannas direkt.
Och för att medverka till hur det var förr så blev faktiskt jag bannad för 23e gången i söndags :hihi Inte hänt sen 2003 tror jag det var....

Så, lås nu denna tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...