ÄR jag den enda som blivit blåst av den här killen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Enligt en annan tråd har Pontus beskrivit att han är nere på VM oschersleben 8 timmars och fulmekar. Så han har ju troligtvis inte en aning om att det pågår en hetsig tråd om honom på SH.

han var ju inloggad imorse

Nu ska vi se...

Här har du alltså betalat för akrat och skivorna.

Och dessa saker skulle betalas när och hur?

Och här börjar du ana ugglor i mossen...

...men lämnar tillbaka skivorna utan att få varken pengar eller resterande saker du skulle få...

Har jag fattat rätt?

Japp du har fattat rätt!.

Nu vart det fart på personen ifråga... Fick ett meddelande inspelat på min mobiltelefon av pontus, Där han påstår att han intehar haft tid att skicka sakerna(han har ju som sagt haft ganska så god tid på sig!) plus nu så påstår han att han har fått betalt endast för akrapovic helsystemet men inte för några bromsskivor.

Dock så vet både han och jag att han har fått pengar för ett acrapovic system + pengar för bromsskivor. det har jag t o m et vittne på, sedan vi var på sviesta banan. då sa han att han skulle skicka mina saker som kompensation för att jag betalat för bromsskivorna som han fick tillbaka.

Edit : så sa han också att han skulle skicka sakerna så fort han kom hem från Tyskland... Så vi får se hur det går!!!

Last edited:
Tycker iofs att det är sjukt pinsamt att starta en tyck-synd-om-mig-jag-blev-blåst-tråd på SH, men det är nästan ännu värre att inte "säljaren" svarar på anklagelserna i tråden. Han kan inte gärna göra annat då tråden skapats och fått läsare. Svarar han inte är han ju i princip skyldig även om han inte skulle vara det.

Hela tråden är :3freak

Nu har det ju faktiskt hänt att killen ifråga blivit uppringd av säljaren, med löfte om att det ska ordna sig. TACK VARE ATT HAN STARTADE TRÅDEN till skillnad från de tre månaderna han väntade tålmodigt UTAN att starta en tråd.

Dina två åsikter är jättekonstiga, både var för sig och tillsammans. Släpp thinnerflarran eller nåt...

Lite roligt att rookie folket backar upp sin "homie" och garanterar hans oskuld!

Personligen så röstar ja för kompanistryk om han inte skickar grejerna snarast!

Nu har det ju faktiskt hänt att killen ifråga blivit uppringd av säljaren, med löfte om att det ska ordna sig. TACK VARE ATT HAN STARTADE TRÅDEN till skillnad från de tre månaderna han väntade tålmodigt UTAN att starta en tråd.

Dina två åsikter är jättekonstiga, både var för sig och tillsammans. Släpp thinnerflarran eller nåt...

Sånt reder man väl ut privat? Hade jag vart så upprörd som trådstartaren verkar vara över detta hade jag personligen sökt upp säljaren, hotat honom eller whatever. Inte startar en snyfttråd på SH som vem som helst kan läsa. :confused:

Jag gav killen tipset att hänvisa till mig och då ordnade sig allt.

Sånt reder man väl ut privat? Hade jag vart så upprörd som trådstartaren verkar vara över detta hade jag personligen sökt upp säljaren, hotat honom eller whatever.

Ja, Eksakt!!! För man sitte ju gärna och kör Norrköping-Oslo för att se om killen eventuellt är hemma!!!! :näsblod

Hurra för årets bästa tips!!!! :huvet

Sånt reder man väl ut privat? Hade jag vart så upprörd som trådstartaren verkar vara över detta hade jag personligen sökt upp säljaren, hotat honom eller whatever. Inte startar en snyfttråd på SH som vem som helst kan läsa. :confused:

Men alla kanske inte är lika tuffa som dig och kanske inte kan spöa folk till höger å vänster. Så då återstår 1) att tex outa killen här så att det händer något 2) åka dit å hota och åka på smörj, eftersom man är dålig på att slåss.

Undrar vad man väljer? :va JUST DET! Åka på stryk är ju kul, vi tar alternativ 2!!! :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP