Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.if.se/web/se/private.nsf/noframes/1F939B78170BAF9FC12571730038B796/$file/3405_6.pdf
STREET TRIPLE = SPORT CLASSIC
Hel el halv?
Då är även min häck rensad

Jag har samma problem med känslig gas på låga varv. Här finns en enkel sak ni kan testa:
http://208.109.86.13/forum/showthread.php?t=881
Lycka till!
Tack nille^80
Det kan absolut va något att börja med iaf, spelet på min är helt galet stort.
Det pratas en del om olika mappningar på daytona forumet men jag har inte lyckats hitta en klockren lösning. Vissa verkar ha kvar ryckigheten med nya pipor o annan mappning andra verkar bli helt av med det.
Håll koll på slacket i gaswiren och kedjan är det som gäller på 675r.
Gaswiren kändes som den töjde sig en meter det första året.
Har aldrig märkt någon skillnad på olika mappar/slip-on.
Jo förresten, den första standardmappen till Daytonan våren -06 var kanske inte den bästa.
,,,det är den slangen som skjuter ut glykol trots att nivån ligger mellan max och min.
Är det nivån när den är kall?
Är det mycket den trycker ut?
Hur länge har det varit så?
Inget känt problem vad jag vet iaf, säkert ingen fara på taket.
Kan ju vara någon luftficka i systemet, bubblar bort efter ett tag.
Ja, det är nivån kall. och problemet har varit sen den var ny(har gått 160 mil nu).
Den trycker ut rätt mycket om man har helt full nivå på den... på några mil kan den ha tryckt ut 1 deciliter!!!![]()
Men sen när nivån har sjunkit till mellan max och min så tömmer den inte så mycket, lite smådroppar då och då...man kan se på bellypanen när man har varit ute och stannar att den är blöt, det kan ligga lite droppar där.
Jag har haft cykeln 2 gånger å johans mc och dom säger att det inte finns nåt fel på cykeln såvitt dom kan se, dom menar på att alla cyklar är individuella och att jag ska köra med nivån under min så slutar det säkert att droppa![]()
Nej det är precis vad jag tycker... det ska inte behöva vara så på en ny hoj.
tempen håller sig på 5 staplar, går upp till 6 om man kör lugnt i stan så det är ok med värmen i den. men vad är det som säger att det kommer att sluta trycka ut glykol bara för att jag kör med för lite vätska i behållaren?
Jag tycker att det är lite oroväckande att behöva köra med det problemet då jag gillar att gasa rätt friskt och har planer att köra bana några gånger i år.
det känns lite osäkert att ligga med knäet i backen när man inte kan vara säker på om man har glykol på bakdäcket eller inte.
Jag tycker att alla som har köpt en street triple borde kolla upp det här lite då och då så att ni inte kör iväg och har blött bakdäck lite hög fart och en kurva framför er... kan sluta i katastrof.
Nej det är precis vad jag tycker... det ska inte behöva vara så på en ny hoj.
tempen håller sig på 5 staplar, går upp till 6 om man kör lugnt i stan så det är ok med värmen i den. men vad är det som säger att det kommer att sluta trycka ut glykol bara för att jag kör med för lite vätska i behållaren?
Jag tycker att det är lite oroväckande att behöva köra med det problemet då jag gillar att gasa rätt friskt och har planer att köra bana några gånger i år.
det känns lite osäkert att ligga med knäet i backen när man inte kan vara säker på om man har glykol på bakdäcket eller inte.
Jag tycker att alla som har köpt en street triple borde kolla upp det här lite då och då så att ni inte kör iväg och har blött bakdäck lite hög fart och en kurva framför er... kan sluta i katastrof.


|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |