Det är precis så dom flesta gör
och vad händer då
Det som händer är att när du flyttar dig åt motsatt håll så trycker du ner hojen ännu mer med din höft och det va inte det du ville.Så LUTA/VIK kroppen åt andra hållet,INTE flytta så blir det bättre
.[/QUOTE så brukar jag iaf flytta mig utåt på sadeln bort från svängen (flyttar mig höger åt på sadeln om jag svänger vänster så att jag får sadelns kant i rumpskåran, hehe) å samtidigt så trycker jag till med det högra benet mot fotpinnen så att om jag lägger ner hojen i svängen för mycket så funkar det högra benet som en hävstång å rätar upp hojen. fast så klart finns ju gränser hehe.[/QUOTE]
och vad händer då
Det som händer är att när du flyttar dig åt motsatt håll så trycker du ner hojen ännu mer med din höft och det va inte det du ville.Så LUTA/VIK kroppen åt andra hållet,INTE flytta så blir det bättre.[/QUOTE så brukar jag iaf flytta mig utåt på sadeln bort från svängen (flyttar mig höger åt på sadeln om jag svänger vänster så att jag får sadelns kant i rumpskåran, hehe) å samtidigt så trycker jag till med det högra benet mot fotpinnen så att om jag lägger ner hojen i svängen för mycket så funkar det högra benet som en hävstång å rätar upp hojen. fast så klart finns ju gränser hehe.[/QUOTE]
Det är klart jag håller med.