Menar du att du ringde upp en person på SVEMO som uttryckligen sade att just modellen Aprilia SRX var en motorcykel av "Supermototyp"? Detta är högintressant, dels eftersom jag då ska be er alla om ursäkt för mitt tidigare inlägg i sin helhet och dels eftersom det i så fall betyder att SVEMO verkligen har en definition på "Supermototyp" som de inte behagat skriva i ut i reglementet, om inte så har SVEMO tolkat sina egna regler godtyckligt och slagit Tävlingledningen på fingrarna vilket i sig är illa efterom det var Brånalt som blev lämnad med skägget i brevlådan. Vem på SVEMO var det ni pratade med? Jag skulle gänra vilja skicka ett mail och fråga hur SVEMO definierar "Supermototyp".
Ja det menar jag. Dels vet jag att svemo diskuterade det på sitt möte på Karlskoga under STCC-helgen och kom fram till att just den hojen är en supermoto. Vilket betyder att hela roadracingsektionen var med på det.
Sen vet jag också att Lodnert personligen har pratat med Brånalt och sagt att just den hojen är en supermoto.
Vi hade även telefonkontakt med Lodnert under rejshelgen.
Jag anser inte att Brånalt suttit med skägget i brevlådan då han vart informerad i god tid innan rejset att killen inte skulle vara med.
SXV - EssEksVe