watson
Orka vara tvärtom
Om du var lite mindre självgod och besserwisseraktig när det gällde hundar, och läste igen mina tidigare inlägg har jag aldrig på något sätt försökt undergräva din kunskap på området, men du tar för givet att bara för att jag hade EN anmärkning på ditt spåkbruk så har jag tagit ställning emot dina hundar, jag anser faktiskt inte att bulterriern hör hemma i kamphunds-facket, då den trots att den är kompakt och stark för sin storlek är för liten för att vara speciellt skräckinjagande, och ja, jag har ägnat timmar åt att slita i andra änden av en kampknut mot just bullterriers.
Och nej, efter ytterligare en genomläsning av ditt inlägg så, oavsett formuleringen, tycker jag inte att det var speciellt bra.
Så jag är besserwisseraktig bara för att jag skriver vad jag kan och tycker? Då är vi många här inne som är det, inklusive du. Jag tog inte för givet att du undergrävde mej som hundägare, utan jag tog för givet att du läste mitt inlägg, inte höll med, irriterade dej på mej, men ORKADE inte "blanda dej i kamphundsdebatten". Då tycker jag heller inte att du ska göra det, om du inte orkar.
Jag läser alla inlägg här med största omsorg, men jag är inte intresserad av att bemöta allt som skrivs, och därav har jag inte bemött något som du skrivit tidigare, i denna tråd.
Jag har fö. ingen bullterrier.... *pil ner*
Tack Slappa!!
/Carin