Senaste aktivitet

• BMW R90s reagerade på Lajf inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Jag har kört motorcykel i 50 år och jag vet fortfarande inte vad "trailbraking" är . Det har gått bra ändå.
  • DM
    DM reagerade på _Johansson_ inlägg i tråden: Gasturbinhoj = JETeskoj! med Gilla Gilla.
    Jag gjorde sista finskäret på kompressorhöljet idag med en 10mm radiefräs, blev knakelibrakbra. Så här ser det ut utan skärvätska och...
  • RN
    RN reagerade på fleece inlägg i tråden: Suzuki V-Strom 1000DL med Gilla Gilla.
    Angående tankväska så kolla på sw-motech det är bra grejer. Dom har olika sorters tankringar. Nu har jag en från Givi som sitter i...
  • Jide
    Jide reagerade på P@trik inlägg i tråden: 2026 Tissot GP of the Netherlands med Gilla Gilla.
    Ser ut att bli varmt och svettigt i stället när jag anländer till Assen på fredag.😅 Kommer bli kul iaf, har varit på Assen 3 gånger men...
  • Comeback reagerade på Tebax inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Det förklarar kanske varför Pedro Acostas hoj fick motorstopp på MotoGP idag…? :hihi
  • Bonzo
    Bonzo svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Hmm, jag brukar ha svart bälte i google-fu, men den enda manualen jag hittar till den där modellen lämnade en hel del att önska. De...
    • 1782127831868.png
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Kedjespänning, ny hoj? med Gilla Gilla.
    Vem berättar för Itchy Boots att hon måste byta till traktor-drivlina? 🤔😉
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Lajf inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Jag har kört motorcykel i 50 år och jag vet fortfarande inte vad "trailbraking" är . Det har gått bra ändå.
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på RN inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Körde ut till landet och tillbaka på midsommarafton (matleverans för vi blev hemma och hade sillaxskagen, ja det är ett ord), så typ 30...
  • Kratoz
    Kratoz svarade på tråd: Kedjespänning, ny hoj?.
    Vem berättar för Itchy Boots att hon måste byta till traktor-drivlina? 🤔😉
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på SJP inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Haha Haha.
    Ledd av Charlie Sheen? Är väl mer eller mindre utbytbara med varandra, han och Hegseth, troligen lite bättre skådis.
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Lajf inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
  • Lajf
    Lajf svarade på tråd: Broms!.
  • Niklasinorr
    Niklasinorr svarade på tråd: Broms!.
    Om vi ska prata broms i allmänhet så är det ett mycket underskattat verktyg för att kontrollera en MC. Bromsar jag bara fram så niger...
  • Comeback reagerade på SJP inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Haha Haha.
    Ledd av Charlie Sheen? Är väl mer eller mindre utbytbara med varandra, han och Hegseth, troligen lite bättre skådis.
Back