Zlatans hoj på mc-mässan

Har Zlatan mc-kort? Jag tror inte det :va

Det riktigt roliga med det hela, och som får mig att tro att det är ett PR-trick från H-D, är att Zlatan inte får köra hoj. I hans kontrakt med Inter stå att han inte får köra hoj eller åka skidor och förmodligen amdra grejor där man kan slå sig

Klockren marknadsföring!:tummenupp

Snart hundra inlägg i en tråd på ett dygn. Bittra, glada, sura, avis spelar ingen roll.
"Any publicity is good publicity":banana

Fotbollstjärnor hör ju förvisso inte till mina idoler, men jag tror det om möjligt var ännu sämre PR för HD när Lasse Berghagen köpte en Harley på 90-talet :D

Hadde dom inte kawazaki å HD vid korsningen sveavägen/frejgatan??

Jag mötte han i dörren när jag var där å kollade på en ny GPX750R som var kvarvarande å de va -87, men han kanske bytte upp sig.. eller ner.. :)

Kan nån lägga upp en bild på Zlatan´s hoj då? Jag va på mässan i 5h i söndags men missade den... kan ju bero på att det va en HD med......

Hadde dom inte kawazaki å HD vid korsningen sveavägen/frejgatan??

Jag mötte han i dörren när jag var där å kollade på en ny GPX750R som var kvarvarande å de va -87, men han kanske bytte upp sig.. eller ner.. :)

Jag tror det det var Brunossons bil, som sålde Suzukibilar ihop med HD. Brunossons på bottenvåningen. Vad jag minns. Det var när Jonas Qvarnström och Tommy Johansson hade HD-agenturen i Sverige.

Kan nån lägga upp en bild på Zlatan´s hoj då? Jag va på mässan i 5h i söndags men missade den... kan ju bero på att det va en HD med......

google-can-you-use-it.jpg

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back