Zlatans hoj på mc-mässan

Zlatan är sjukt duktig fotbollsspelare. Tycker dessutom att hans kaxighet matchar hans talang numera!

Hojen är säkert skaplig! Hade gärna haft den som gathoj och K3an som ren banhoj.

Att den funkar som dragplåster är väl obestridbart? Kommer att vimla av kids runt den montern. Frågan hur bra det är?

som vanligt klarar inte tidningen av att skriva en artikel där saker stämmer
1. Desmosedici finns där och kostar 589 900:-, bra mycket mer än "bara" 375 000:- som CVO Ultra kostar.
2.Zlatan har inget mc-kort, iaf inget svenskt och som redan är sakt får inte köra mc iaf enligt kontraktet.

Last edited:
Jo som sagt vi har gått samma skola som sagt.det e min barndomsvän långt tillbaka i tiden! Brukar snacka med honom rätt så ofta så.Men vad som jag vet så har han inte nån körkort för tung mc!

I Rosengård så baxar man inte utan bara lånar :D :rofl

Kan inte låta bli att delge er en absolut sann och självupplevd historia om Rosengård.

Vi var två familjer som varit och haft kul med ungarna på Aqua-Kul i Malmö.
När vi skulle åka därifrån så var kompisens bil borta. Vi åkte till Polisen på Porslinsgatan och gjorde en anmälan i receptionen.
När polisen skrivit ner lite grundfakta så frågade han lugnt o stilla utan att lyfta blicken:
- Var det Saab eller Mazda?
- Eh ,en Mazda.
- Jaha, ja då åker vi ut på Rosengård och letar upp den, vi ringer i eftermiddag.
Jodå, ett par timmar senare så ringde de och talade om att Mazdan var återfunnen, stod på Rosengård men i icke körbart skick.

Säga vad man vill om Polisen, men den här bylingen gjorde en helt korrekt sannolikhetsbedömning i alla fall.

Kan inte låta bli att delge er en absolut sann och självupplevd historia om Rosengård.

Vi var två familjer som varit och haft kul med ungarna på Aqua-Kul i Malmö.
När vi skulle åka därifrån så var kompisens bil borta. Vi åkte till Polisen på Porslinsgatan och gjorde en anmälan i receptionen.
När polisen skrivit ner lite grundfakta så frågade han lugnt o stilla utan att lyfta blicken:
- Var det Saab eller Mazda?
- Eh ,en Mazda.
- Jaha, ja då åker vi ut på Rosengård och letar upp den, vi ringer i eftermiddag.
Jodå, ett par timmar senare så ringde de och talade om att Mazdan var återfunnen, stod på Rosengård men i icke körbart skick.

Säga vad man vill om Polisen, men den här bylingen gjorde en helt korrekt sannolikhetsbedömning i alla fall.

hahahah :rofl trist men sant.Varför valde de mazdan inte saaben? Jo ett mazdan är lätt att koppla osv...medans saaben kan man inte för fan sno då kommer jag förstöra mitt blatte image..kanske så kallar dem mig för jävla svensson :hihi :( :rofl

Last edited:
hahahah :rofl trist men sant.Varför valde de [/PHP]mazdan inte saaben? Jo ett mazdan är lätt att koppla osv...medans saaben kan man inte för fan sno då kommer jag förstöra mitt blatte image..kanske så kallar dem mig för jävla svensson :hihi :( :rofl

kvalité, dom ville vara säkra på att komma hela vägen hem till RG:hihi

förresten, när snackade du med zlatan sist?

Zlatan kör visst hoj bara o kolla här!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article388985.ab

För övrig är han de bästa som hänt svensk fotboll de sensate 500 åren iaf

Är det bara min dator som ite gillar aftonbladet .se längre.
Funkade hur fint som helst tills för ett par veckor sedan, nu tar det en evighet att ladda sidan och den saggar så att det är omöjligt att läsa den.
Har gått över till att läsa expressen.se och den funkar klockrent. Inga andra sidor jag varit på under den här tiden saggar, bara aftonbladet :(

Är det bara min dator som ite gillar aftonbladet .se längre.
Funkade hur fint som helst tills för ett par veckor sedan, nu tar det en evighet att ladda sidan och den saggar så att det är omöjligt att läsa den.
Har gått över till att läsa expressen.se och den funkar klockrent. Inga andra sidor jag varit på under den här tiden saggar, bara aftonbladet :(

Kan du inte radera alla porr du har :D Nä det kan bro på ja du det e bara gud som vet...Testa med en defrag på datorn sedan så rensa lite på hårddisken sedan så kolla om det blir betträ!

Tack för att du förstörde min kväll, nu mår jag illa!

:tungan

Är ni avundsjuka på att killen har en hoj? Ni har ju också hojar, tom fetare än hans ifall ni frågar mig :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT