Zlatans hoj på mc-mässan

Har Zlatan mc-kort? Jag tror inte det :va

Det riktigt roliga med det hela, och som får mig att tro att det är ett PR-trick från H-D, är att Zlatan inte får köra hoj. I hans kontrakt med Inter stå att han inte får köra hoj eller åka skidor och förmodligen amdra grejor där man kan slå sig

Klockren marknadsföring!:tummenupp

Snart hundra inlägg i en tråd på ett dygn. Bittra, glada, sura, avis spelar ingen roll.
"Any publicity is good publicity":banana

Fotbollstjärnor hör ju förvisso inte till mina idoler, men jag tror det om möjligt var ännu sämre PR för HD när Lasse Berghagen köpte en Harley på 90-talet :D

Hadde dom inte kawazaki å HD vid korsningen sveavägen/frejgatan??

Jag mötte han i dörren när jag var där å kollade på en ny GPX750R som var kvarvarande å de va -87, men han kanske bytte upp sig.. eller ner.. :)

Kan nån lägga upp en bild på Zlatan´s hoj då? Jag va på mässan i 5h i söndags men missade den... kan ju bero på att det va en HD med......

Hadde dom inte kawazaki å HD vid korsningen sveavägen/frejgatan??

Jag mötte han i dörren när jag var där å kollade på en ny GPX750R som var kvarvarande å de va -87, men han kanske bytte upp sig.. eller ner.. :)

Jag tror det det var Brunossons bil, som sålde Suzukibilar ihop med HD. Brunossons på bottenvåningen. Vad jag minns. Det var när Jonas Qvarnström och Tommy Johansson hade HD-agenturen i Sverige.

Kan nån lägga upp en bild på Zlatan´s hoj då? Jag va på mässan i 5h i söndags men missade den... kan ju bero på att det va en HD med......

google-can-you-use-it.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...