Zlatans hoj på mc-mässan

Haha bittra jävlar!
Kul o se alla som bara va tvugna o öppna tråden o slänga lite dynga bara för zlatan's namn råkade stå i rubriken. :krama
släpp ballen så kanske ni också kommer någonstans en dag:banana

Zlatan mår säkert hur bra som helst!
gissar väl att han har 300-400 miljoner på banken(i Schweiz )

men som vanligt så är det något som kallas "svensk avundsjuka"

och om hans hoj är på en mässa?
och att hojen är HD?
och att han är en mega kändis?
och att han är från rosengård i malmö?
och att han är RIK?

va glada då han representerar SVERIGE överallt utomlands (o inte Bosnien/Kroatien)

han är ju för fan kapten i landslaget

tänk bara på silvia (drottningen) så fattar ni vad jag menar

Ursäkta men det klingar så jäkla dåligt, killen får inte köra hoj enligt hans kontrakt, han har inget körkort för den delen heller. Han ratar sverige för att få ett pris. Va fan ska han ha en hoj i Sverige, för att samla damm i garaget?

Fast det är i slutändan framförallt media & i det här fallet Svenska HD som försöker samla på sig kunder bara för att en kille som tycker om att sparka på en tygtrasa har beställt en hoj från dem till vilken nytta.

Ursäkta men det klingar så jäkla dåligt, killen får inte köra hoj enligt hans kontrakt, han har inget körkort för den delen heller. Han ratar sverige för att få ett pris. Va fan ska han ha en hoj i Sverige, för att samla damm i garaget?

Fast det är i slutändan framförallt media & i det här fallet Svenska HD som försöker samla på sig kunder bara för att en kille som tycker om att sparka på en tygtrasa har beställt en hoj från dem till vilken nytta.

Mohahahaha... kunde inte sagt det bättre själv.. :banana

Zlatan mår säkert hur bra som helst!
gissar väl att han har 300-400 miljoner på banken(i Schweiz )

men som vanligt så är det något som kallas "svensk avundsjuka"

och om hans hoj är på en mässa?
och att hojen är HD?
och att han är en mega kändis?
och att han är från rosengård i malmö?
och att han är RIK?

va glada då han representerar SVERIGE överallt utomlands (o inte Bosnien/Kroatien)

han är ju för fan kapten i landslaget

tänk bara på silvia (drottningen) så fattar ni vad jag menar

Är inte ett dugg avis.
Bara det att jag skiter fullständigt i vems hoj det är och framför allt vilkt märke det är på hojen. Ogillar mest att man marknadsför sig mha helt orelaterade "kändisar".
Skulle inte titta närmare på en Hyosung även om den tillhör Barack Obama, lika lite som en Hayabusa ägd av Dolph Lungren. Såvida de inte marknads för hojen i sig som någonting extra.

Lika kul som att Åke Nilsson i Osbys standard HD står på mässan.

Själv undrar jag bara om han har ett genuint motorintresse eller bara köper bilar och motorcyklar för att han kan och att det ger en viss image. En dag kanske vi får ett svar på den frågan.

Det ger honom bara en ny image om folk vet om det, annars är han ju "bara" en fotbollsspelare i andras ögon. Han måste alltså visa upp grejjerna för att byta image.
Fast vad får man då för image?
Nä, det är bättre att bara ha grejjerna - det vet du ;)

Ses.

Är inte ett dugg avis.
Bara det att jag skiter fullständigt i vems hoj det är och framför allt vilkt märke det är på hojen. Ogillar mest att man marknadsför sig mha helt orelaterade "kändisar".
Skulle inte titta närmare på en Hyosung även om den tillhör Barack Obama, lika lite som en Hayabusa ägd av Dolph Lungren. Såvida de inte marknads för hojen i sig som någonting extra.

Lika kul som att Åke Nilsson i Osbys standard HD står på mässan.

Bara för det ska jag ställa ut på mässan. Lär ju inte hinna detta året så det får bli nästa. Då får du komma o bli avis eller nåt, varför man nu skulle bli det :va

Last edited:
Tankeställare

Det är intressant att det finns så många som ratar Zlatan här inne.

Oavsett vad man tycker om honom som person eller idrottsman så har han med att bara ställa upp med sitt namn tillfört mer positiv uppmärksamhet till mc-kollektivet än vad övriga av oss gemensamt lyckas tillföra.

Men det kanske är så att det är mer gynnsamt för vår hobby att läsa i pressen att 20% av sporthojarna kraschas eller stjäls varje år...

/Urban

Bara jag som vill se/klämma/känna på Persbrandts moppe? Där har vi iaf en mc med allt annat än dussinegenskaper.

Fotbollstjärnor hör ju förvisso inte till mina idoler, men jag tror det om möjligt var ännu sämre PR för HD när Lasse Berghagen köpte en Harley på 90-talet :D

Finns inte en möjlighet. Du känner inte min fru, du. Hon är fan översexuell. :crash

HAHA, jag trodde att alla vi brudar va så. Mycket snack på killar att de aldrig får något men sen när det väl kommer till kritan så är det ändå ni som skyller på trötthet och skit. :tuttar :tungan

HAHA, jag trodde att alla vi brudar va så. Mycket snack på killar att de aldrig får något men sen när det väl kommer till kritan så är det ändå ni som skyller på trötthet och skit. :tuttar :tungan

Även om omslaget är fint så tröttnar man fort när man inser att lådan är tom.

en närpå standard HD..? :va

trodde zlatan skulle fara fram på nåt speciellt som nåt av dom här... YIIIIEEHHAAAA!!

Bifogat

• ferrari-bike.jpg
    ferrari-bike.jpg
    32.9 KB · Visningar: 54
  • 6742.jpg
    6742.jpg
    27.6 KB · Visningar: 70
  • 229271065549247.jpg
    229271065549247.jpg
    72.1 KB · Visningar: 61
  • yamahatess_800x600_d.jpg
    yamahatess_800x600_d.jpg
    76.7 KB · Visningar: 69
Dyraste hojen var nog ROSSIS M1 vinnarhojen. hur kan media-fruitecakes missa det.

WooooW en Harley Davidson VRSCF "Muscle"
på hela 125HK och 480kg... Hahaha
om jag vore han så skulle jag satsa på en BMX istället, eller en stulen moppe från Rosengård i malmö (asg)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden