Zlatans hoj på mc-mässan

Kan du inte radera alla porr du har :D Nä det kan bro på ja du det e bara gud som vet...Testa med en defrag på datorn sedan så rensa lite på hårddisken sedan så kolla om det blir betträ!

Va, ska jag välja mellan porr o Aftonbladet?? Då är A-bladet looser :D
Nä skämt å sido. Jag har inget porr i datorn så det kan inte bero på det.
Datorn är städad med Ccleaner, Adaware och AVG. Har rensat och defragmenterat registret likaså hd´n.

Han har säkert snott hojen från någon hårt arbetande svenne, fyffan :mad: :tjyvpack

Gör HD hojar?
Traktor på 2 hjul är väl mera nära sanningen.
Skulle vara obligatoriskt att ha en däringa långsamtgående fordon triangel på dom.

Gör HD hojar?
Traktor på 2 hjul är väl mera nära sanningen.
Skulle vara obligatoriskt att ha en däringa långsamtgående fordon triangel på dom.

Å så kunde man gött sätta sådana skyltar på de där långsamma offrodarna me´:mad: Faan vad jag hatar dom! :mad:

Om dom ställer ut den där Zlatans hoj på mc-mässan, då förutsätter jag att dom ställer ut Rossis fotboll på, eh, fotbollsmässan? :va

Tänkte bara berätta att dom har gjort nästan det fast ändå inte öööh.
Det jag skulle skriva var att dom har ställt ut Rossis motogp hoj på mässan också.
Den var klart intressantare än Zlatans eventuella hoj.

Fan va trött man blir på den vanliga Svensson sjukdomen AVUNDSJUKA...

Vill han åka HD så får han väl det, han får ju ändå ligga mer än alla här inne tillsammans :D

ZLATAN är KUNG :)

///Micke

Går ni in på Sydsvenskans hemsida så har man lagt upp en video där Richard Nordén på Harley Davidson förklarar hur det gick till när Zlatan bestämde sig för motorcykeln och de önskemål han hade. Där kan man på nära håll se hur den ser ut.

Jag vet inte hur man lägger upp en länk till deras web-tv. Omöjlig att missa om man går in på hemsidan för tillfället.

www.sydsvenskan.se

som vanligt klarar inte tidningen av att skriva en artikel där saker stämmer..
Desmosedici finns där och kostar 589 900:-, bra mycket mer än "bara" 375 000:- som CVO Ultra kostar.

:fakta :mattias Min exakta tanke också när jag läste igenom den där "artikeln".
Om de inte ens kan pricka rätt på en sådan sak så undrar man hur mycket resten av materialet i "artikeln" är kvalificerat nonsens..

Edit: Har aldrig trånat efter Ducati, men den där modellen på mässan var asläcker alltså.. :tuttar

Bifogat

• ducati.jpg
    ducati.jpg
    2.6 KB · Visningar: 544
Men fan vad kul. På lördag ska jag bli skapligt plakat och provsitta Zlatans hoj och när dom börjar tjafsa så ska jag välta hela skiten. Stå beredda mer kameran allihopa.
Hahahaha.

som vanligt klarar inte tidningen av att skriva en artikel där saker stämmer
1. Desmosedici finns där och kostar 589 900:-, bra mycket mer än "bara" 375 000:- som CVO Ultra kostar.
2.Zlatan har inget mc-kort, iaf inget svenskt och som redan är sakt får inte köra mc iaf enligt kontraktet.

dem menar nog dyraste harleyn på mässan

zlatan blir kanske medlem på sporthoj? :D, snacka om utstött

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...