Zlatans hoj på mc-mässan

inget speciellt med den hojen tycker jag, det finns många andra som är snyggare.. men det är namnet Zlatan som lockar till sig folk...

Det e bara skit snack om att Zlatan äger en sådan.Grejen e att han har gjort ett avtal med HD för att folk ska köpa hojen det e bara bluff.HD gav honom bra med pengar så det e bara på hittat!

HD montern kommer med all säkerhet att få fler besökare till följd av Zlatans hoj ställs ut.

Det är rätt lustigt vilka reaktioner som uppstår så fort Zlatan kommer till tals. Antingen är han hatat, älskad eller något däremellan. Alla har en åsikt.

Själv undrar jag bara om han har ett genuint motorintresse eller bara köper bilar och motorcyklar för att han kan och att det ger en viss image. En dag kanske vi får ett svar på den frågan.

Hittade en test på motorcykeln i fråga:
http://www.motorcycle.com/manufactu...ydavidson-vrscf-vrod-muscle-review-86658.html

HD montern kommer med all säkerhet att få fler besökare till följd av Zlatans hoj ställs ut.

Det är rätt lustigt vilka reaktioner som uppstår så fort Zlatan kommer till tals. Antingen är han hatat, älskad eller något däremellan. Alla har en åsikt.

Själv undrar jag bara om han har ett genuint motorintresse eller bara köper bilar och motorcyklar för att han kan och att det ger en viss image. En dag kanske vi får ett svar på den frågan.

Hittade en test på motorcykeln i fråga:
http://www.motorcycle.com/manufactu...ydavidson-vrscf-vrod-muscle-review-86658.html

jag hatar han iallfall. bara för att han kan sparka på en boll.så blir han känd :D :D :D de är ju löjligt

jag hatar han iallfall. bara för att han kan sparka på en boll.så blir han känd :D :D :D de är ju löjligt

det är väl egentligen inte det att han sparka på en boll, det kan väl i princip alla göra, problemet är att han gör det lite bättre än dig å mig sen att det finns folk som vill betala honom en massa pengar för se honom göra det kan ju knappast vara hans fel, själv älskar jag att se zlatan i aktion och unnar honom varje peng han tjänar och har tjänat:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT