Ystad

Kan tyvärr inte hålla med....visserligen har jag bara haft bilar o släp där men jag tycker dom e helt sjuka i huvet där....har aldrig fått igenom något där...inte ens min släp...dom gnällde på nummerskyltsbelysningen..den va för svag...dock helt orginal trane....släpet e en -04,gjorde inget åt det..bes i malmö o gick igenom.
Borde va stämningsbart sånt där....

Nu fick jag av mig lite ilska...skönt.

Men lycka till det går säkert bra:tummenupp

De kan ju va att dom e avundsjuka där nere eller att man inte e lagd på deras håll:arsele

Ja, vi får se hur det går. Rapport kommer...

Jahapp gott folk! Då är det dags imorgon igen för oss odödliga som inte jobbar svennejobb (läs: 07-16).

Körning: Imorgon 1April, samling 10.00 på statoil malmörondellen!
avfärd 10.15 sharp! Var vi ska köra? Ingen jävla aning, som vanligt men det löser sig alltid!

Körning: Imorgon 1April, samling 10.00 på statoil malmörondellen!
avfärd 10.15 sharp! Var vi ska köra? Ingen jävla aning, som vanligt men det löser sig alltid!

Dagdrivare ;)
Kom och hälsa på i Gilelaje istället.
Eller varför inte i lomma, när jag (och) sanne ska göra en ny FIN nummerlplåts hållare ;)

Jaha.. Åt helvete med er, jag kör själv! eller hur brukar de säga??

Det bjöds på 18Mil och MP3musik iaf :yoparty

Först med Häckeberga också kanske?

Bifogat

• Häckeberga(sh).jpg
    Häckeberga(sh).jpg
    58.2 KB · Visningar: 53
Jaha.. Åt helvete med er, jag kör själv! eller hur brukar de säga??

Det bjöds på 18Mil och MP3musik iaf :yoparty

Först med Häckeberga också kanske?
Jag var i Häckeberga i söndags faktiskt =) Men du behöver itne köra själv jag kan köra med bara säg till innan så kommer jag. Börjar inte jobba fören 14:30 på dagarna så man hinner ju ta en runda innan. Är ledig på torsdag och fredag kanske ta en runda då om inte annat ?

Jag var i Häckeberga i söndags faktiskt =) Men du behöver itne köra själv jag kan köra med bara säg till innan så kommer jag. Börjar inte jobba fören 14:30 på dagarna så man hinner ju ta en runda innan. Är ledig på torsdag och fredag kanske ta en runda då om inte annat ?

jag MÅSTE köra minst 15mil imorgon igen! Du får mer än gärna göra mig sällskap!! :tummenupp

jag MÅSTE köra minst 15mil imorgon igen! Du får mer än gärna göra mig sällskap!! :tummenupp

Hur dax hade du tänkt dig att ta en runda då ? Jag börjar som sagt att jobba vid 14:30 så får bli innan dess ju om jag ska göra dig sällskap.

Kanske sticka vid 10-11 och vara tillbaka vid 13-13.30.. jag ska också jobba på kvällen!

Oki låter bra det bara hoppas på bra väder då eller inget rengn iaf det nöjer man sig med ju. Träffas någon stanns i ystad kanske då ?

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025