Ystad

Kan tyvärr inte hålla med....visserligen har jag bara haft bilar o släp där men jag tycker dom e helt sjuka i huvet där....har aldrig fått igenom något där...inte ens min släp...dom gnällde på nummerskyltsbelysningen..den va för svag...dock helt orginal trane....släpet e en -04,gjorde inget åt det..bes i malmö o gick igenom.
Borde va stämningsbart sånt där....

Nu fick jag av mig lite ilska...skönt.

Men lycka till det går säkert bra:tummenupp

De kan ju va att dom e avundsjuka där nere eller att man inte e lagd på deras håll:arsele

Ja, vi får se hur det går. Rapport kommer...

Jahapp gott folk! Då är det dags imorgon igen för oss odödliga som inte jobbar svennejobb (läs: 07-16).

Körning: Imorgon 1April, samling 10.00 på statoil malmörondellen!
avfärd 10.15 sharp! Var vi ska köra? Ingen jävla aning, som vanligt men det löser sig alltid!

Körning: Imorgon 1April, samling 10.00 på statoil malmörondellen!
avfärd 10.15 sharp! Var vi ska köra? Ingen jävla aning, som vanligt men det löser sig alltid!

Dagdrivare ;)
Kom och hälsa på i Gilelaje istället.
Eller varför inte i lomma, när jag (och) sanne ska göra en ny FIN nummerlplåts hållare ;)

Jaha.. Åt helvete med er, jag kör själv! eller hur brukar de säga??

Det bjöds på 18Mil och MP3musik iaf :yoparty

Först med Häckeberga också kanske?

Bifogat

• Häckeberga(sh).jpg
    Häckeberga(sh).jpg
    58.2 KB · Visningar: 53
Jaha.. Åt helvete med er, jag kör själv! eller hur brukar de säga??

Det bjöds på 18Mil och MP3musik iaf :yoparty

Först med Häckeberga också kanske?
Jag var i Häckeberga i söndags faktiskt =) Men du behöver itne köra själv jag kan köra med bara säg till innan så kommer jag. Börjar inte jobba fören 14:30 på dagarna så man hinner ju ta en runda innan. Är ledig på torsdag och fredag kanske ta en runda då om inte annat ?

Jag var i Häckeberga i söndags faktiskt =) Men du behöver itne köra själv jag kan köra med bara säg till innan så kommer jag. Börjar inte jobba fören 14:30 på dagarna så man hinner ju ta en runda innan. Är ledig på torsdag och fredag kanske ta en runda då om inte annat ?

jag MÅSTE köra minst 15mil imorgon igen! Du får mer än gärna göra mig sällskap!! :tummenupp

jag MÅSTE köra minst 15mil imorgon igen! Du får mer än gärna göra mig sällskap!! :tummenupp

Hur dax hade du tänkt dig att ta en runda då ? Jag börjar som sagt att jobba vid 14:30 så får bli innan dess ju om jag ska göra dig sällskap.

Kanske sticka vid 10-11 och vara tillbaka vid 13-13.30.. jag ska också jobba på kvällen!

Oki låter bra det bara hoppas på bra väder då eller inget rengn iaf det nöjer man sig med ju. Träffas någon stanns i ystad kanske då ?

Nyheter
Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026