Ystad

Oki låter bra det bara hoppas på bra väder då eller inget rengn iaf det nöjer man sig med ju. Träffas någon stanns i ystad kanske då ?

Ja, regnar det så ställer vi in! Mig kvittar det var vi träffas och var vi kör! Jag ska tanka direkt, first thing imorgon iaf. Men vi kan ju ses på statoil om inte annat!? :tuttar

Ja, regnar det så ställer vi in! Mig kvittar det var vi träffas och var vi kör! Jag ska tanka direkt, first thing imorgon iaf. Men vi kan ju ses på statoil om inte annat!? :tuttar

Och låter bra om du ändå ska tanka. Men vid 10:30 då eller ? vad säger du

[YOUTUBE-ID]fABYuyzm6BM[/YOUTUBE-ID]

DET går hett till i Ystad ^^
Eliten är åter igen upplivad.! :D :rolleyes: :tummenupp :huvet :tuttar :yoparty

Ser gott ut det där ju. Men Tazadar var är din hoj ? Glömmet den hemma eller =) Fast det var en ganska hett bil du körde får man säga ju.

Fan vilket finnt väder det blev nu på eftermiddagen synd att det itne var nu vi skulel köra sulis =(

Bunde, var du på Flygrakans café i söndags? Såg en likadan maskin där iaf. Tror jag.

Nej var aldrig inne där körde förbi vid flygrakan ifs men inget mer =)

Last edited:
Jaha d fick man kört en lite runda idag 30 mil blev det totalt. Tackar för sälskapet Sulis hoppas du får tillbaks hojen tills imorogn då det ska bli ännui bättre väder ju .

Vi har roligt iaf.. :D

Nej vi har massor med skoj ;)
Sulan the poser.
Speedgirl the bitch.
Ridge the fast.
Solid the mad.
TAZADAR© the best ;)

Jaha d fick man kört en lite runda idag 30 mil blev det totalt. Tackar för sälskapet Sulis hoppas du får tillbaks hojen tills imorogn då det ska bli ännui bättre väder ju .

Den som ändå hade en motorcykel :(

Sulan the poser.
Speedgirl the bitch.
Ridge the fast.
Solid the mad.
TAZADAR© the best ;)

Den som ändå hade en motorcykel :(

Segt det där utan hoj men hörde rykten om att det var på g med den den nu av Sulis idag om jag inte missförstud det helt stämmer det eller ?

Segt det där utan hoj men hörde rykten om att det var på g med den den nu av Sulis idag om jag inte missförstud det helt stämmer det eller ?

den står hos jerry , så helt hojlös är han inte ... den lär så smaka hårt redan från början :)

någon mer som är sugen på att dra en tur till Malmö på lördag och kolla in MC-Husets öppet hus ?? ... blir det pissväder så blir det bil från ystad .. nån mer ???

Last edited:
den står hos jerry , så helt hojlös är han inte ... den lär så smaka hårt redan från början :)

någon mer som är sugen på att dra en tur till Malmö på lördag och kolla in MC-Husets öppet hus ?? ... blir det pissväder så blir det bil från ystad .. nån mer ???

Kan tanka mig att hänga på med hojen har ingen bil att köra med atm har körförbud på den =(. Skulle behöva köpa ett skivlås där inne för mitt gammla passar itne på denna hojen =(

Ja du fastback.Jag har hans nya kawa men det kommer strax reg plåtar till den.
Gillade faddern hojen.Eller.:huvet

Hojen är himma igen så körning blir det indeed.. Lämnar bingen 10 så jag är öppen för förslag vid 11!!

:fakta

Sulan the poser.
Speedgirl the spraga.
Ridge the fast.
Solid the jew.
TAZADAR© the geek without a hoj ;)

Kunde inte sagt det bättre själv.. :tummenupp

Last edited:

Jag hänger med.. När ? var ? hur ?

Ingen som ska ut o jaga lite mil i dag

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026