Ystad

Tack för Gazzet idag grabbah och spragor!! Mycket trevlig dag.. F*n att jag inte kan wheela innu :huvet

Edit: Bunde, var tog du vägen?? :tungan

Blev ipptagen på annat håll en pollar frågade om vi inte skulle se motorgpen på hans jobb där det var storbildsprojektor och kunde inte taka nej till det. Men kommer flerdagar att köra till ystad =). Hur gick det för er då blev det något folk eller ?

Av alla tänkbara och otänkbara hålor så blir det besiktning i Ystad. Det är dags fredag 4 april kl 7.30, huvva vad tidigt. Tänkte bara höra om de är speciellt känsliga för något här? Eller kan man komma precis hur som helst och liksom bara glida igenom? Stalltips någon? Ja ja, får väl se om detta blir ett fortsatt alternativ framtiden...

Kanske lite mer svängelisväng nästa gång, då får ni jobba för att hänga på. :tummenupp

Av alla tänkbara och otänkbara hålor så blir det besiktning i Ystad. Det är dags fredag 4 april kl 7.30, huvva vad tidigt. Tänkte bara höra om de är speciellt känsliga för något här? Eller kan man komma precis hur som helst och liksom bara glida igenom? Stalltips någon? Ja ja, får väl se om detta blir ett fortsatt alternativ framtiden...

vad man hört så är dom rätt tama här nere, han som hade min förra hoj, R1an besiktigade den med akra helsystem och gick igenom utan problem :) ...

Tyckte ändå att du och jag försökte hålla farten uppe emellan åt ( 90km/h :fakta )

:hetsad

Ska jag flytta varvtalsstoppen så den går på ett hjul eller.:D :D

Bes ysta

vad man hört så är dom rätt tama här nere, han som hade min förra hoj, R1an besiktigade den med akra helsystem och gick igenom utan problem :) ...

Kan tyvärr inte hålla med....visserligen har jag bara haft bilar o släp där men jag tycker dom e helt sjuka i huvet där....har aldrig fått igenom något där...inte ens min släp...dom gnällde på nummerskyltsbelysningen..den va för svag...dock helt orginal trane....släpet e en -04,gjorde inget åt det..bes i malmö o gick igenom.
Borde va stämningsbart sånt där....

Nu fick jag av mig lite ilska...skönt.

Men lycka till det går säkert bra:tummenupp

De kan ju va att dom e avundsjuka där nere eller att man inte e lagd på deras håll:arsele

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025