Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sugar skrev:Visst lät det lite mystiskt och exotiskt! Har länge undrat om man e förare nog själv!![]()
Men ärligt talat, jag tror du vet vilken du vill ha innerst inne redan? Men en provtur brukar vara en bra jämförelse.
Kan bara säga att jag är mkt nöjd! Vridet och inte minst ljudet är underbart! Prova att åka i en tunnel så förstår du vad jag menar!
Urglubb skrev:Hejje!
Snart börjar det bli dags att köpa hoj o jag har o välja mellan en R1 eller en Sp-1:a. Det jag vill fråga är vad har ni för erfarenheter gällande dessa hojar?
Har bara provkört R1:an så jag vet inte mycket om hur denna V-twin beter sig. Skulle vara kul att få veta vad ni tycker!
ha de
///Urglubb
![]()
Urglubb skrev:Nejdå jag är ingen nybörjare så det är lungt =)
Tack för alla svar. Provkörningen får svara åt migNär vädret tycker att det är okej.
Ha en fortsatt trevlig kväll![]()
bivven skrev:Sp1:an KOMMER att "bita" tillbaka om du behandlar den utan respekt!
Mackan_80 skrev:Men R1:an är ju så jävlar mycket snyggare!!! .
Poacher skrev:en r1 klarar lätt av att gå med höga växlar i kurvorna, vi pratar inte om en 600 radfyra från 91 nu. Om något så tror jag de nya 170hk monsterna är sämre på detta, åtminstonde inte bättre.
En litershoj är en litershoj helt enkelt, motorkonfigurationen har mindre med sånt här att göra än många tror.
Jag tror säkert twinnen är lätt körd om man kommer överens med sittställningen men r1an är snäll att köra den med om man inte drar rullen i botten.
Bromsarna är bättre på sp1 det är sant, men jag vet inte om jag väljer hoj på de villkoren enbart.
Nu är jag för rad4or det kanske märks, men i slutändan så är det du som ska köra och inte jag, provkör.
jontemorrum skrev:Eller inte![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti