abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
va fan köp en gixxer istället! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo precis den gick sönder på min och det resulterade i att alla växlar hoppade ur. Iochmed att den sitter utanför växellådan förstår jag inte hur den enbart skulle kunna påverka 2:a växeln.Macke skrev:Näej, jag är tämligen säker på att det var en fjäder som skylle bytas. Gjorde det nämligen själv på min race-R1 från -99. Fjädern inhandlades på MC-Varuhuset för en larvig summa...
Ja dom är ju kända för o va problemfriaabethebabe skrev:va fan köp en gixxer istället!![]()
nämn en problemfri hoj da!HanneZ skrev:Jo precis den gick sönder på min och det resulterade i att alla växlar hoppade ur. Iochmed att den sitter utanför växellådan förstår jag inte hur den enbart skulle kunna påverka 2:a växeln.
Ja dom är ju kända för o va problemfria![]()
Känner inte till någon, men att vissa går sönder mer än andra är ju ganska känt.abethebabe skrev:nämn en problemfri hoj da!
MestHemlig skrev:Hej! satt på forumet o letade lite men vid sida 5 orkade jag ej längre hehe.
/David
HanneZ skrev:Känner inte till någon, men att vissa går sönder mer än andra är ju ganska känt.
Nja inte direkt, men inte tvärtom heller.abethebabe skrev:ok, så gixxrar skulle vara sämre än R1r
Chii skrev:Lånar tråden, Vad kan man gåra mot oljeförbrukningen? Är det nya ringar som gäller?
Weber_45 skrev:Kanske va denna tråd du letade efter...![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=93029
Får du tag i ett fint exempel, så är det bara att gratulera till en jävligt skoj hoj![]()
abethebabe skrev:ok, så gixxrar skulle vara sämre än R1r
Fotrally skrev:Simon din rackare, du hann precis före mig!![]()
Det där med *ska ni inte snöa in er på...Pratade med några yamaha verkstäder när jag skulle iväg och köpa min R1:a och vissa av dom hade aldrig hört talas om att det skulle märkas med någon extra * efter att dom åtgärdat växellådan på R1:an.. lycka till!![]()
Macke skrev:Näej, jag är tämligen säker på att det var en fjäder som skylle bytas. Gjorde det nämligen själv på min race-R1 från -99. Fjädern inhandlades på MC-Varuhuset för en larvig summa...
mojjsan skrev:låter som ej bra yamaha verkstäder det där isf..
Haha, vet du hur många gsxr -96-99 som rasat p.g.a. kass kamkedjesträckare? Sök på forumet så lär du finna en del trådar i ämnet.abethebabe skrev:har aldrig hört att gixxrar från och med -98 har såna allvarliga fel och problem!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=98055Chii skrev:Lånar tråden, Vad kan man gåra mot oljeförbrukningen? Är det nya ringar som gäller?
HanneZ skrev:Haha, vet du hur många gsxr -96-99 som rasat p.g.a. kass kamkedjesträckare? Sök på forumet så lär du finna en del trådar i ämnet.
Ja! 98, 99 är väl 98 OCH högre upp. Ja visst räcker det med att byta den. Det räcker ju med att byta dessa delar på R1:an också. Problemet finns hos -98, -99 också!abethebabe skrev:ha ha ha läs hela inlägget! pratar om 98 å högre u bitch slappoch dom har jag aldrig hört att det ska vara problem med, ang sträckaren så får man byta den! vips no problems
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|