Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog ut min på varmkörning i solskenet. Kryper snart ur skinnet av längtan.View attachment 441957
Om jag får låna en dag kan du få smörja kedjan på min tuono
Vart tog Rettan vägen?
Rettan byttes mot en XT som sen byttes till MT:n![]()
Varierande märken
Mt:n är motorn så bra som det sägs?
Nice!!Jag får min SP hemkörd nästa vecka. Är det Yamahas tail tidy? Verkar den bökig att montera? Jag har också beställt en sån och även en fly screen.
Hörde att MT 09 är spärrad vid 210 km/h samt att den har begränsad effekt på 1:an, 2:an och 3:an......
Miljöoptimering förstås.....
Men det går visst att råda bot på genom omprogrammering av ECU:n. Kan visst fixas hos Yamahacenter Helsingborg?
Någon som vet, eller kanske provat?
Nice, behöver du helsystem till hoj så säg till då vi på Swedish Race Parts säljer 110dB och 95dB system för under 6000kr.
Hörde att MT 09 är spärrad vid 210 km/h samt att den har begränsad effekt på 1:an, 2:an och 3:an......
Miljöoptimering förstås.....
Men det går visst att råda bot på genom omprogrammering av ECU:n. Kan visst fixas hos Yamahacenter Helsingborg?
Någon som vet, eller kanske provat?
Kollade någon video där på 39 min... verkar sjuuukt komplicerat och låångt över mina kunskaper att hålla på och trixa. Kollade inte färdigt men verkar som man kan göra mycket. Är nog inget för mig. Jag fattar inte riktigt det där. Jag kan sträcka mig till att koppla in en kontakt och sen gå igenom lite menyer på en skärm typ och på så vis göra inställningar eller ladda in en färdig map men allt över det är överkurs för mig.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten