Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag säkert att du gör! Din lissmare...
Nu myser ni väl ikapp alla Ducatimaffiosos!
Snart avslöjar jag vem (en viss Dr.Bike) som nyligen testkört Ducati 996 på bana & blev helt frälst & impad av det "massiva" vridet!
Oooops, too late...![]()
![]()
eller...? Tidigt på säsongen men ser ut att bli King James år i år!
Det är bara det att det är mer effekt på låga (och höga) varv i en radfyra än i en twin. Klart att det känns som om det finns mycket lågvarvseffekt när det saknas effekt på toppen.Snart avslöjar jag vem (en viss Dr.Bike) som nyligen testkört Ducati 996 på bana & blev helt frälst & impad av det "massiva" vridet!
Oooops, too late...![]()
![]()
Elfel är sällan elfel. Trodde du kände till det.Ja eller om det var där han krängde av slitbanan på framdäcket. Var inte så näsvis.
Nåt vare. Och jag är inget levande uppslagsverk/kalenderbitare.
Hjälp till istf å göra dig lustig.
Vad har det med saken att göra?
Det är bara det att det är mer effekt på låga (och höga) varv i en radfyra än i en twin. Klart att det känns som om det finns mycket lågvarvseffekt när det saknas effekt på toppen.
Men det är väl "själen" som gör att det är sådan fin effektkurva.![]()
Som du kanske vet finns det ett gäng personer här inne som höjer Biaggi till skyarna. Dessutom har samma personer alltid sett ned på WSBK och pratat om "gathojar" och "pensionärsserie".Jo, det handlar lite om ödmjukhet ...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ödmjukhet
De två första meningarna sammanfattar på ett bra sätt detta, för vissa, helt obegripliga ord.
Det blir lite fjantigt när någon som inte själv känt på hetluften kallar förare i MotoGP eller WSBK för "dåliga".
Ja, det måste vara därför WSBK-VM leds av Honda, Suzuki och Yamaha.
Bayliss måste ha en fantastisk själ som spöar de vassa radfyrorna ...
Elfel är sällan elfel. Trodde du kände till det.
Det är bara det att det är mer effekt på låga (och höga) varv i en radfyra än i en twin. Klart att det känns som om det finns mycket lågvarvseffekt när det saknas effekt på toppen.
Men det är väl "själen" som gör att det är sådan fin effektkurva.![]()
Stoner och Capirossi har V4Ge den förklaringen till Stoner, Capirossi & Bayliss om du pratar med dem någon gång.
De lär säkert hålla med dig...![]()
Nej nej, inte Rossi inte. Han är ju "värdig".Njaeij, det visste jag inte. Eller jo jag har hört det skämtats om det som bra orsak att skylla på... Men jag kunde knappast tänka mig att "Kungen" skulle göra nåt sånt...
...Jajaja... jag e grinig o bitter..... har inte fått knulla sen julafton!...
Stoner och Capirossi har V4r i sina GP7
r. Bayliss har en twin som är trimmad långt hårdare än radfyrorna i samma mästerskap. Dessutom pratade du väl om gathojar, så vart vill du komma?
Okej, argumenten tog slut hör jag. Ha det.Ähh, du är en bitter gammal gubbe med alldeles för mycket fritid...
Okej, mina argumenten tog slut. Ha det.
Niko kraschade....
Stoner och Capirossi har V4r i sina GP7
r. Bayliss har en twin som är trimmad långt hårdare än radfyrorna i samma mästerskap. Dessutom pratade du väl om gathojar, så vart vill du komma?

Okej, argumenten tog slut hör jag. Ha det.
Sedan 2002 i MotoGP kanske?Sen NÄR kör Ducati med V4r..., det skulle jag gärna vilja att du utvecklar närmare...
![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”