WSBK/WSS Assen 2007

Bayliss o Toseland bjöd på stor underhållning o Max e riktigt underhållande som kör på säkerhet !!
 
Bayliss o Toseland bjöd på stor underhållning o Max e riktigt underhållande som kör på säkerhet !!

Håller med! :tummenupp Ska bli intressant att se om Toselands ledning i WSBK håller hela vägen. Det kan bli tufft för de andra förarna.
 
Ok...., eftersom folk här inte verka fatta at jag bara driver med dem....:rolleyes: :rofl

Ducati kör med en L4:a i MotoGp och en L-twin i Superbike
Javisst, det måste ju vara så att Ducati glömde fråga dig när man skrev Liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke i den tekniska specifikationen. :rolleyes:

Om man vänder uppochned på den då? Blir det en A4 då?
 
Javisst, det måste ju vara så att Ducati glömde fråga dig när man skrev Liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke i den tekniska specifikationen. :rolleyes:

Om man vänder uppochned på den då? Blir det en A4 då?

Audi A4:a...:va

Syftar du på papperstorleken A4 så är korrekt svenska "ett" A4

P.S. Den korrekta benämningen på motorn ÄR L och inge annat (oavsett vad det står på deras sida)..., du kan gärna fråga vilken motorbyggare som helst (inklusive mig)
 
Att ni bara orkar!!!!

Tippar på att Sandstream sitter och verkligen vill skriva i tråden men efter att en Ducce piskade upp honom i R1000 i helgen kan han ju inte!!! Haha!!
 
Tror d kan va så att Toseland har sitt genombrotts år o d kan sätt käppar i hjulet för Bayliss..!

Han e riktigt grymmmmm i år så det lär nog bli fler fighter liknande den i sista loppet...

Tycker dock väldigt synd om Haga, att det skulle skita sig när han hade sånt flyt i körningen

Att ni bara orkar!!!!

Tippar på att Sandstream sitter och verkligen vill skriva i tråden men efter att en Ducce piskade upp honom i R1000 i helgen kan han ju inte!!! Haha!!

Pratar du om gokartbanan Anderstorp där man inte har nån användning för effektstarka hojar...:va :D


P.S. Är du helt fit for fight igen???
 
Last edited:
Tror d kan va så att Toseland har sitt genombrotts år o d kan sätt käppar i hjulet för Bayliss..!

Ja, Toseland verkar riktigt stark, de andra förarna får som sagt kämpa tror jag om de ska ha en chans mot honom. Kul dessutom att Bayliss har någon att fightas med i toppen...
 
Lustigt att en del "RR-fantaster" bara skriver när det går bra för deras märke.
Helt klart i klass med dem som bara känner till Rossi trots att de ser alla MotoGP-race.
Tippar på att Sandstream sitter och verkligen vill skriva i tråden men efter att en Ducce piskade upp honom i R1000 i helgen kan han ju inte!!! Haha!!
Du har ju skrivit samma sak på ett annat ställe så det är ju kul att man kan glädja någon.
Ducatis förträfflighet står såklart och faller med hurvida jag kan köra ifrån dem eller inte...
Ok..., du är välkommen tillbaka när du funderat ut nya argument...:D
Om du bara ska förvränga andras inlägg pga bristande fantasi så är ett hett tips att avstå nästa gång :tummenupp

Som redan nämnts: Usch vad pinsamt för vissa herrar om Biaggi tar hem titeln med ett par racevinster av 26 möjliga...
 
Last edited:

Om du bara ska förvränga andras inlägg pga bristande fantasi så är ett hett tips att avstå nästa gång :tummenupp

Ett hett tips till dig också isåfall..., om man inte ska posta pga bristande fantasi så borde över 90% av dina inlägg falla bort :pannkyss

Lustigt att en del "RR-fantaster" bara skriver när det går bra för deras märke.
Helt klart i klass med dem som bara känner till Rossi trots att de ser alla MotoGP-race.

Vem syftardu på... :va
 
Last edited:
Skillnad mellan MotoGP och WSBK, ca 2 sek per varv under race på Assen? Det är dyra sekunder det. Enligt Bayliss skiljde det inget mellan förarna, bara hojar, 1 sek, och däck, 1 sek. Synd att regelverket inte tillåter superbikehojar i MotoGP, men med riktiga däck, kunde vara intressant för privatteamen:)

Det var 3.7 sek förra året. Vänta och se hur fort det går i MotoGP i år. Går man på fjolårstiden är SBK 2.7 sek långsammare.
 
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Back
Top