Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror du på fullt allvar att Ducati åker med v-twin i Motogp?Näää...![]()
Tror du på fullt allvar att Ducati åker med v-twin i Motogp?
När har jag påstått det...
Fast du vet man kan ju montera motorn lutande framåt så blir fiskekuttern plötsligt en L-twin.Tror du på fullt allvar att Ducati åker med v-twin i Motogp?
Engine: Liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke![]()
http://www.ducati.com/racing/07/gp/spec/index.jhtml?family=gpteam&modelName=d16gp6
Det var den här raden jag tänkte på.Sen NÄR kör Ducati med V4r..., det skulle jag gärna vilja att du utvecklar närmare...
![]()
Det var den här raden jag tänkte på.

Bayliss o Toseland bjöd på stor underhållning o Max e riktigt underhållande som kör på säkerhet !!
Javisst, det måste ju vara så att Ducati glömde fråga dig när man skrev Liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke i den tekniska specifikationen.Ok...., eftersom folk här inte verka fatta at jag bara driver med dem....![]()
Ducati kör med en L4:a i MotoGp och en L-twin i Superbike
Så skriver inte Ducati på sin egen hemsida i vilket fall.Du får dra iväg ett mail och rätta den ansvarige....Ok...., eftersom folk här inte verka fatta at jag bara driver med dem....![]()
Ducati kör med en L4:a i MotoGp
Javisst, det måste ju vara så att Ducati glömde fråga dig när man skrev Liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke i den tekniska specifikationen.![]()
Om man vänder uppochned på den då? Blir det en A4 då?
Håller med!Ska bli intressant att se om Toselands ledning i WSBK håller hela vägen. Det kan bli tufft för de andra förarna.
Tror d kan va så att Toseland har sitt genombrotts år o d kan sätt käppar i hjulet för Bayliss..!
Att ni bara orkar!!!!
Tippar på att Sandstream sitter och verkligen vill skriva i tråden men efter att en Ducce piskade upp honom i R1000 i helgen kan han ju inte!!! Haha!!
Tror d kan va så att Toseland har sitt genombrotts år o d kan sätt käppar i hjulet för Bayliss..!
Du har ju skrivit samma sak på ett annat ställe så det är ju kul att man kan glädja någon.Tippar på att Sandstream sitter och verkligen vill skriva i tråden men efter att en Ducce piskade upp honom i R1000 i helgen kan han ju inte!!! Haha!!
Om du bara ska förvränga andras inlägg pga bristande fantasi så är ett hett tips att avstå nästa gångOk..., du är välkommen tillbaka när du funderat ut nya argument...![]()
Om du bara ska förvränga andras inlägg pga bristande fantasi så är ett hett tips att avstå nästa gång![]()

Lustigt att en del "RR-fantaster" bara skriver när det går bra för deras märke.
Helt klart i klass med dem som bara känner till Rossi trots att de ser alla MotoGP-race.

Skillnad mellan MotoGP och WSBK, ca 2 sek per varv under race på Assen? Det är dyra sekunder det. Enligt Bayliss skiljde det inget mellan förarna, bara hojar, 1 sek, och däck, 1 sek. Synd att regelverket inte tillåter superbikehojar i MotoGP, men med riktiga däck, kunde vara intressant för privatteamen![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |