Menar du Hayden?
.....
Jag trodde det var Valentino det gällde. Max andraplats var ju en exakt kopia på Rossis "knäcka-Max"-taktik dvs ligg bakom och klappa till de sista varven. Det gick....nästan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Menar du Hayden?
.....
Menar du Hayden?
VM-titlar i MotoGP/500cc:
Hayden 1
Biaggi 0
Fattar inte att den mannen klarade sig i mål. Det var en fröjd att titta på, var på väg ur soffan lika många gånger som han kastade och for.2888714Fan vad synd att Nanelli inte kunde stå emot Pitt för hans Ducce gick ju inte rakt på många ställen. Kul att se.
Jag tror bara nummer 1, 2 och 5 har en chans på titeln.det börjar utkristallisera sig vilka som kan vara med och slåss om titeln redan:
dessa 7 har väl chansen och förmågan:
1. JAMES TOSELAND HANNSPREE TEN KATE HONDA 151
2. MAX BIAGGI ALSTARE SUZUKI CORONA EXTRA 138
3. NORIYUKI HAGA YAMAHA MOTOR ITALIA 124
4. TROY CORSER YAMAHA MOTOR ITALIA 101
5. TROY BAYLISS DUCATI XEROX 90
6. LORENZO LANZI DUCATI XEROX 87
7. RUBEN XAUS STERILGARDA DUCATI 83
Nr 3 kommer fixa det.2890037Jag tror bara nummer 1, 2 och 5 har en chans på titeln.
Nummer 6 och 7 är för ojämna och nummer 3 kommer inte att greja det.
Tror du verkligen att Skägget eller Not So Nitro Anymore står där som totalsegrare sent i höst?Nr 3 kommer fixa det.![]()
Antingen Nr3 eller Nr41, fast han är den Nr3 du refererar till.![]()

Smörsångaren ser ju onekligen starkast ut men de andra tre ser också starka ut. Tråkmånsen från down under har dock tappat lite för mycket tror jag.2890063Tror du verkligen att Skägget eller Not So Nitro Anymore står där som totalsegrare sent i höst?
Jag lägger nog mina pengar på One Ball eller Pretty Boy.
![]()
Vad har vinster i supportklasser med detta att göra? Ska vi räkna juniorvinster också?Repete intryck ser jag!!!!
Då kör jag det också.
VM titlar totalt!!!!
Hayden 1
Biaggi 4
Vad har vinster i supportklasser med detta att göra? Ska vi räkna juniorvinster också?
Det är väl ungefär så Ducati, Kawasaki, Yamaha och Suzuki resonerarSkitbra tycker nog alla, särskilt tillverkarna. Nu kan vi sparka 70 % av vår personal på tex HRC. Vi kör bara MotoGP för det är ju bara de VM titlarna som räknas!!!!
Jag vågar inte räkna bort Bayliss ännu, hårt virke i den gubben.Smörsångaren ser ju onekligen starkast ut men de andra tre ser också starka ut. Tråkmånsen från down under har dock tappat lite för mycket tror jag.
Ifjor tjatade du dig varm för att otur och DNFer jämnar ut sig över en säsong. Åtta av tjugosex körda race hittills. Har du ändrat uppfattning baserat på lärdomarna ifrån ifjor?Tråkmånsen från down under har dock tappat lite för mycket tror jag.

Corser är ju tråkig som få och hitills har han ju inte varit vassare än Haga.2890519Vem är tråkmånsen? Corser eller Bayliss? Jag ser ju Corser som en mycket mer sannolik mästerskapsutmanare än Haga, faktiskt. Han verkar ha problem att konservera sin däck dock.
En viss skillnad i kvalité mellan Rossi och Corser.2890622Ifjor tjatade du dig varm för att otur och DNFer jämnar ut sig över en säsong. Åtta av tjugosex körda race hittills. Har du ändrat uppfattning baserat på lärdomarna ifrån ifjor?Men du fick ändå rätt och #46 gick ikapp och förbi innan säsongen var över så tror jag att de andra också kommer att "donera" hälften av sina stenar och så är Troy ikapp igen
![]()
Pole eller bra startplacering verkar inte spela någon roll för Biaggi, han har ju startat racen riktigt uselt. Visserligen i ledning ibland i första kurvan men för att sedan åka bakåt i fälten och sedan påbörja en upphämtning.Biaggi för att han trots en hel del strul och misslyckade kval har kört jäkligt bra på de flesta racen och bara är 13 poäng efter. En Biaggi som börjar få ordning på sig själv och hojen och börjar stå i pole eller i första ledet kommer bli hypervass.
OK, missuppfattning av mig - fel Troy, jag trodde du menade Bayliss,En viss skillnad i kvalité mellan Rossi och Corser.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |