Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte härNu ska jag åka och prova Ducati:s
Ja, stenhårt. Han skulle sopa mattan med medelmåttorna i MotoGP.Kejsaren regerar![]()
Gött, Kejsaren kompenserade för den miserabla insatsen i Race 1. Nån som vet vad som hände där? Valde han fel däck eller var det felaktiga inställningar?
Det är tur för Biaggis del att han inte vurpar. .....
I så fall måste han sticka fram skägget och börja dominera. Hur nu en kille som inte dominerat de senaste 10 åren ska kunna göra det?Det är tur för Biaggis del att han inte vurpar. Kommer han kunna behålla närkontakten med och dessutom drar ifrån Toseland i poäng? Jag är tveksam men hoppas!
Svårt att sia men så här långt har Tioseland sett betydligt starkare ut. Han känns vassare för tillfället.Det är tur för Biaggis del att han inte vurpar. Kommer han kunna behålla närkontakten med och dessutom drar ifrån Toseland i poäng? Jag är tveksam men hoppas!
I så fall måste han sticka fram skägget och börja dominera. Hur nu en kille som inte dominerat de senaste 10 åren ska kunna göra det?
Svårt att sia men så här långt har Tioseland sett betydligt starkare ut. Han känns vassare för tillfället.
Men vad är det för fel på sursukkorna? åtta, tolva och femtonde i första och två, tia och tretton i andra rejset. Är suzuki inte bättre än så eller beror det på förarna?
I så fall måste han sticka fram skägget och börja dominera. Hur nu en kille som inte dominerat de senaste 10 åren ska kunna göra det?
Kejsaren regerar![]()
Svårt att sia men så här långt har Tioseland sett betydligt starkare ut. Han känns vassare för tillfället.
Men vad är det för fel på sursukkorna? åtta, tolva och femtonde i första och två, tia och tretton i andra rejset. Är suzuki inte bättre än så eller beror det på förarna?
Menar du Hayden?Han kör ju upp sig genom racen i jämförelse med en viss MotoGPpilot!!!
Ja, för tio (10) år sedan regerade han. I lilla klassen.Kagayama har ju vunnit race när det funkar. Nu har han iofs varit skadad, men Suzuki har nog lite kvar innan de är lika bra som tex Ten Kate Honda och Ducatifabrikarna.
Toseland har ju "the edge" över Biaggi i tabellen, men tycker Max har visat på imponerande glöd och jävlaranamma när han tex igår körde upp sig från 12:e på gridden. Igår under race 2 fick jag nästan flashbacks från tiden då han verkligen var Kejsaren av Rom.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |