Och 916SPS hade 996cc, 996R hade 999cc osv...![]()
996R har 998cc om man ska vara korrekt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och 916SPS hade 996cc, 996R hade 999cc osv...![]()
996R har 998cc om man ska vara korrekt![]()
Ska bli finfint att kika på lite race igen. Snacka om att man haft abstinens!
Fixat Eurosport till säsongen nu
Vet nån om det räcker m bara Eurosport 1 för att följa racen på ett vettigt sätt eller måste man ha Eurosport 2 åxå?
Men Eurosport 2 visar väl sällan, om någonsin, SST1000 från BSB?skaffar du eurosport 2 så kan du ju följa bsb med.
backlund kommer ju köra superstock där![]()
Jag hade högre förhoppningar på Lundh men det kanske blir bättre i QP2. Hade han problem eller nåt?
Ja, kopplingsproblem. Körde ett helt varv utan slirande koppling enligt www.highsider.seJag hade högre förhoppningar på Lundh men det kanske blir bättre i QP2. Hade han problem eller nåt?
EDIT: Pucktvåa...![]()
Kan någon förklara hur Sam Lowes kan enbart vara 1,2 sec efter snabbaste i wsbk!? På en väldigt snabb bana med 600 cc och mönstrade däck!
\Masonit
Nu vet inte jag på vilket sätt Phillip Island är snabb, men en bana som är snabb genom att ha många snabba böjar där man ligger mycket på sidan i hög fart gynnar lättare hojar. En sådan bana har då också färre långa accelerationer där en svagare mc missgynnas.
Jag gissar att Phillip Island är en sådan svepande, snabb bana där motorsvagare hojar tappar lite mindre. Kan det stämma?
Nu vet inte jag på vilket sätt Phillip Island är snabb, men en bana som är snabb genom att ha många snabba böjar där man ligger mycket på sidan i hög fart gynnar lättare hojar. En sådan bana har då också färre långa accelerationer där en svagare mc missgynnas.
Jag gissar att Phillip Island är en sådan svepande, snabb bana där motorsvagare hojar tappar lite mindre. Kan det stämma?
Låter vettigt.
Men ändå, jävligt imponerande tid. Kenan över sekunden efter!
\Masonit
P€RRA;5744206 skrev:Men Eurosport 2 visar väl sällan, om någonsin, SST1000 från BSB?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |