Video WOWBOYZ - sa någon wheelie?

Olvik

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2012
Hoj
R108

Vet ej om den redan ligger här, sökte men hittade ej något. Tål säkert att ses igen! Lol!

Man ser ju klart o tydligt att han har en sån där "wheelie control" på den där

:hihi

Han kör utan hjälm och fullt skinnställ på sig. Hade det vart en svensk så hade han ju kört ihjäl sig direkt, för sånt där går ju inte! :hihi

Last edited:
Jag kan inte riktigt relatera till de här gangster-killarna som pratar i mun på varandra och kör slalom på bakhjulet mellan bilar.

Fick förklaringen till varför han/dom inte har hjälm på sig i en annan video: "Cause you can't see the paowlice (police) cumin up on yo side"

Ja, jag pratar flytande homie. :rolleyes:

Säga vad man vill, men den där lilla ghettosmurfen va en hejare på o wheela. Skulle vara kul o veta hur många gånger han kraschar, han verkar inte särskilt orolig för det iaf.

såg ju ut som dom kör väldigt stabilt! inte ryckigt alls! :crash

En sak som jag inte har fattat ännu är ju alla viftningar med ena armen som dom håller på med...

Det måste vara jobbigt att ha så mycket icke diagnostiserade okontrollerbara kroppsrörelser tillsammans med Tourettes syndrom och som lök på laxen ha en enormt bekräftelsebehov. :3freak:rofl

Väldigt osvenskt? (som ngn skrev)
Japp, är nog tur det, annars hade de fått öppna Säter igen. :fakta

30 sec, sen vare nog..

Helt sjukt duktig vart ju killen på att wheela.. Det kan ni inte ta ifrån honom :D

Skitduktigt! Men filmen blev snabbt lite enformig, och vad fan försökte polaren i början berätta? Jag är ganska slängd på engelska, men jag snappade ändå bara upp fragment.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT