Video WOWBOYZ - sa någon wheelie?

Galet skicklig smurf! Orginaldäck, orginaldrevning, orginalbroms och bara kissar på allt svenskt jag sett i ämnet... :Bugar. Sen var ju själva filmen förövrigt bara enformig och trist...

Ngn som orkar kolla tio minuter på en nigga som sitter å dinglar med armen som en schimpans:huvet

Last edited:
Jag blev så inspirerad så jag tog ut min CR250 och provade. Nu är jag ännu mer imponerad, det var ju helt omöjligt!

Jag blev så inspirerad så jag tog ut min CR250 och provade. Nu är jag ännu mer imponerad, det var ju helt omöjligt!

Skulle du vara arbetslös & träna alla dagar i veckan så JA du kommer nog kunna köra som dem frågan är om du är så bakom flötet som dem att slösa på sitt liv för att verka coooooool nä skulle inte tro det. Sen som en annan sade undra om de har köpt hojarna, knappast sponsrade!!!

Jag skulle tro att 100% av hojarna är stulna :fakta och att dem dessutom är höga när dem kör, därför dem vågar testa och till slut funkar det :D

alltså, alla som gnäller på att vifta med armen... prova först :mattias
finns inget härligare, och stor respect till chino hur väl han för armen upp och ner, runt och runt :Bugar

Vet inte vad jag får för känsla av att kolla på filmen riktigt, känns "skitigt" på nåt sätt, man brukar bli sugen att köra hoj av "hojfilm" annars men dom här gör bara skit av allt, de får bakhjulsåka att se för jävligt ut men dom är helt klart duktiga på att hantera hojen på ett hjul!!!

1. det är osvenskt :yoparty
2. det går inte hem hos "men-man-måste-ju-ha-hjälm-på-sig-:ajjabajja gubbarna" på forumet
3. jag :kär det!

som sagt pröva själv och vifta med armen och följ handen med blick och huvud, skills!:tummenupp

Last edited:
:hojcbr
Skulle du vara arbetslös & träna alla dagar i veckan så JA du kommer nog kunna köra som dem frågan är om du är så bakom flötet som dem att slösa på sitt liv för att verka coooooool nä skulle inte tro det.

slösa? sitt liv? på att köra hoj? :FU
jag slösar mitt liv när jag inte kör :hojcbr

1. det är osvenskt :yoparty
2. det går inte hem hos "men-man-måste-ju-ha-hjälm-på-sig-:ajjabajja gubbarna" på forumet
3. jag :kär det!

som sagt pröva själv och vifta med armen och följ handen med blick och huvud, skills!:tummenupp

Finner ingen anledning med att sitta å vifta med ena armen likt en apa som hänger i ett träd och klamrar sig fast med endast en arm! Hade de bara liksom släppt styret med ena handen för att visa vilken bra balans de har på slangen hade det varit en sak men sitta å veva runt med armen likt kingkong är inte min melodi ivf:huvet ...nej jag är inte avundsjuk!

Det är faktiskt jävligt svårt. Jag kan lyfta vänsterhanden från styret en kort stund under en wheelie, det där är ju sick.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing