Video WOWBOYZ - sa någon wheelie?

api

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2011
Ort
älvsjö
Hoj
zzr 1100,scooter 125cc(jätesnabb!!)
alltså, alla som gnäller på att vifta med armen... prova först :mattias
finns inget härligare, och stor respect till chino hur väl han för armen upp och ner, runt och runt :Bugar
Just det!Prova ni som gnäller hela tiden att han är en apa!Jag vill se några av er som är sååååå duktiga här på sh göra samma sak som han eller hans polare gör....såja,upp med film nu grabbar!!!Eller ska vi vänta tills våren kommer???:gnissla
 

oso_08streets

STOCKHOLM STREETS
Gick med
13 Nov 2011
Ort
sthlm streets
Hoj
Zx6r
Varför säger flera att hojarna i filmen är stulna? För att det är USA och att 99% i klippen är svarta? För att det är hiphop i bakgrunden? :va Är man man hög/alkoholiserad så är det svårt att vara så alert och skarp som dem är när det körs.

Tkr wowboy's filmer är jäkligt underhållande till skillnad från många svenska filmer där 99% filmar en vinkel asfalt på smått slingriga 70 vägar ute på skånska-landsbygden-liknade miljöer. Förstår inte varför det klagas :)
 

R1kard

#90 R6 Cup
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Höör
Hoj
R6 2014
Varför säger flera att hojarna i filmen är stulna? För att det är USA och att 99% i klippen är svarta? För att det är hiphop i bakgrunden? :va Är man man hög/alkoholiserad så är det svårt att vara så alert och skarp som dem är när det körs.

Tkr wowboy's filmer är jäkligt underhållande till skillnad från många svenska filmer där 99% filmar en vinkel asfalt på smått slingriga 70 vägar ute på skånska-landsbygden-liknade miljöer. Förstår inte varför det klagas :)

Det var du själv som uppfattade mitt inlägg som "klagande". Jag skrev bara hur jag tror det ligger till med stulna hojar och droger i samband med körningen, detta är dock inget jag sitter hemma och blir förbannad över utan bryr mig inte det minsta! De här filmerna satt jag och njöt till långt innan dem dök upp på SH :tummenupp
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Chylie i wowboyz är tydligen död. Synd på sådan talang!
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top