Video WOWBOYZ - sa någon wheelie?

alltså, alla som gnäller på att vifta med armen... prova först :mattias
finns inget härligare, och stor respect till chino hur väl han för armen upp och ner, runt och runt :Bugar
Just det!Prova ni som gnäller hela tiden att han är en apa!Jag vill se några av er som är sååååå duktiga här på sh göra samma sak som han eller hans polare gör....såja,upp med film nu grabbar!!!Eller ska vi vänta tills våren kommer???:gnissla

Varför säger flera att hojarna i filmen är stulna? För att det är USA och att 99% i klippen är svarta? För att det är hiphop i bakgrunden? :va Är man man hög/alkoholiserad så är det svårt att vara så alert och skarp som dem är när det körs.

Tkr wowboy's filmer är jäkligt underhållande till skillnad från många svenska filmer där 99% filmar en vinkel asfalt på smått slingriga 70 vägar ute på skånska-landsbygden-liknade miljöer. Förstår inte varför det klagas :)

Varför säger flera att hojarna i filmen är stulna? För att det är USA och att 99% i klippen är svarta? För att det är hiphop i bakgrunden? :va Är man man hög/alkoholiserad så är det svårt att vara så alert och skarp som dem är när det körs.

Tkr wowboy's filmer är jäkligt underhållande till skillnad från många svenska filmer där 99% filmar en vinkel asfalt på smått slingriga 70 vägar ute på skånska-landsbygden-liknade miljöer. Förstår inte varför det klagas :)

Det var du själv som uppfattade mitt inlägg som "klagande". Jag skrev bara hur jag tror det ligger till med stulna hojar och droger i samband med körningen, detta är dock inget jag sitter hemma och blir förbannad över utan bryr mig inte det minsta! De här filmerna satt jag och njöt till långt innan dem dök upp på SH :tummenupp

Chylie i wowboyz är tydligen död. Synd på sådan talang!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla