World of Warcraft

wow är as kul om man slipper lagg och kan hur man gör.. Gankade low levels hela natten igår..

Joo jag vet. Fick titta på när min f.d pojkvän spelade. Tyckte det var supertöntigt och jättetråkigt. Men sedan tvingade han mig att prova, och introducerade mig lite snabbt i hur man gör o.s.v. Sedan var det plötsligt buskul ;)

haha och så tog det slut för att du glömde bort honom för att du fastna i spelet?:hihi

Nä, skämt åt sido nuva..
Ok, men sen blir jag även så avskräckt av själva nördspråket som bildas av att spela det.. så jag tillsvidare förblir skeptisk. Och något säger mig att chansen att träffa en tjej som kommer försöka övertala mig att spela world of warcraft är rätt små:tungan

Edit: sen har jag ju redan en annan nördihet:http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4390253#post4390253

Last edited:
Ok, men sen blir jag även så avskräckt av själva nördspråket som bildas av att spela det.

W00t?? Wow ftw, it pwns alla andra spel. Det e kewl o äga alla noobs i stv, som rogue äger man ju med skillzzz istället för loladins med sin bubbla. :yoparty :cpparty

Skämt åsido, förstår vad du menar.
Wow är ett gift, jag tar det ibland. MEN, jag är inte 14 och kan därför ha viss distans till spelet. Killen i videon ett par inlägg tidigare hade problem med det... :D

Flytta gubben till Bloodfeather, skapa den där SH-guilden?? :)
Om du kör Horde dvs, annars får du ganka Satanja istället för o göra guild. :tungan

Det är nog ingen idé att jag startar det guildet, jag spelar för sällan för att kunna bjuda in folk. :D

Men om det startas så kanske man skulle rulla igång en DK på Bloodfeather och joina.:)

Det är nog ingen idé att jag startar det guildet, jag spelar för sällan för att kunna bjuda in folk. :D

Men om det startas så kanske man skulle rulla igång en DK på Bloodfeather och joina.:)

Om du är på PvP server ska du ju pvp:a som fan nu när du nått 80. Du måste även geara upp för raids och heroics. Och det tar en stund...

Annars är det bara till att skapa en ny character :tummenupp

Säg till när vi ska starta sh guilden! jag är fett på :yoparty

Så utan att läsa allt för ingående vart finns alla Sporthojare dvs vilken realm är dom mest samlade på?

Mvh

Om du är på PvP server ska du ju pvp:a som fan nu när du nått 80. Du måste även geara upp för raids och heroics. Och det tar en stund...

Annars är det bara till att skapa en ny character :tummenupp

Säg till när vi ska starta sh guilden! jag är fett på :yoparty

Är på Spinebreaker (PVP), och har väl tänkt att köra lite Wintergrasp nu till att börja med.

Under ett års tid hade en på jobbet mer speltimmar än arbetstimmar, han har barn på 11-14år.
Så i mina ögon kan det bara vara idioter som spelar det där.

Under ett års tid hade en på jobbet mer speltimmar än arbetstimmar, han har barn på 11-14år.
Så i mina ögon kan det bara vara idioter som spelar det där.

Det där är ju... jaa. jaa..

Det är ett kul spel med andra ord :D

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek'nilash&n=Mcfeast

Började nyligen lira igen med gamla polare, vi skapade en ny guild och vi satsar på att rensa allt 10man som finns, saknar bara lite folk! Perfekt nu över vintern när man inte kan köra hoj. 4 days played på 80! :tummenupp

Sen release har jag spelat periodvis i guilden Sunday Union när jag inte gquittat eller blivit kickad :yoparty, gammal guild men sina anor från Diablo2.
Är på Vek'nilash, horde.

Jaha, då har man dingat 80.:)

Vad ska man göra nu då? :va:tummenupp

ja jo det var ju ett tag sen man själv dingade 80 men nu är det väll bara att göra Heroics hela tiden ända tills du får tillräckligt med Epics för att gå din första Raid...

Om du får tråkigt gå och döda lowlevels... Man blir alltid positiv av det...

Dammade av gamla WC3 Reign of chaos & Frozen throne nyligen och insåg att den världen lockar.

Så nu har jag reggat ett WoW-konto och ska börja inom kort.
Håll i hatten, här kommer jag! :brynad

Jaha, då har man dingat 80.:)

Vad ska man göra nu då? :va:tummenupp

RAIDA! och geara upp. och hämnas på low lvls :rolleyes:

Flytta gubben till Bloodfeather, skapa den där SH-guilden?? :)
Om du kör Horde dvs, annars får du ganka Satanja istället för o göra guild. :tungan

Ja flytta hiiit!
Fast BARA om du är horde. gankers har jag upplevt tillräckligt av <--- hunter :huvet

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h