Farma farma!!
mmh, och med nästa patch kan man bli lvl 85![]()
Det tror jag nog inte. Det lär nog komma några patcher till innan expansionen kommer.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Farma farma!!
mmh, och med nästa patch kan man bli lvl 85![]()
Det tror jag nog inte. Det lär nog komma några patcher till innan expansionen kommer.rdmärk
Hörde rykten om att det kommer med nästa patch om si sådär en månad.... hur pass det stämmer eller ej vet jag dock inte![]()
ingen som har ett tips på ett bra msbt? SCT suger verkligen... Det täcker liksom halva skärmen med MASSOR av färgglad text![]()
HAHAAHAHAHAHAAHAHAA!!!!!!
Så jävla cp!!!! Kolla 1:10 när han försöker stoppa upp kontrollen i arslet AHAHAH!!! Oslagbart!![]()
Han vill trycka in rätt (k)anal........Löser upp alla problem![]()
Han vill trycka in rätt (k)anal........
(ok, skitdålig jag vet..)
Är det bara jag som tycker att world of warcraft är sjukt tråkigt?.. ändå spelar så många här?
Sure, hata mig, men man blir ju nästan mörkrädd av att läsa igenom denna tråd![]()
Men man får väll respektera att ni tycker det är kul antar jag![]()
Jag tyckte precis samma sak innan jag fick prova själv![]()
hmm alltså jag vet inte.. hehe, du kan ju säkert få killar göra lite vad som.. men försök inte få mig börja wow, för jag har sätt polare spela det och det verkar bara så jävla tråkigt
det händer verkligen inget..
Joo jag vet. Fick titta på när min f.d pojkvän spelade. Tyckte det var supertöntigt och jättetråkigt. Men sedan tvingade han mig att prova, och introducerade mig lite snabbt i hur man gör o.s.v. Sedan var det plötsligt buskul![]()
Hoho. Hon ville verkligen att han skulle bli skitledsenapropå f.d pojkvän, den här tjejen har tröttnat på sin kille pga dataspel och beslutar sig för att dumpa honom i radio
![]()
Hoho. Hon ville verkligen att han skulle bli skitledsen![]()
![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN