World of Warcraft

Efter att ha spelat alldeles för mycket (beroende?) under 2½ så kan jag med stolthet säga att jag varit spelfri 6månader nu.
Spelade iaf på EarthenRing, raidade allt som fanns och spelade Gnome av alla sorter, warrior, mage, DK och en DwarfHunter, Human Pala.

Körde en hel del med twinks oxå, det var ett roligt sätt att fördriva tiden mellan raider.

Efter att ha spelat alldeles för mycket (beroende?) under 2½ så kan jag med stolthet säga att jag varit spelfri 6månader nu.
Spelade iaf på EarthenRing, raidade allt som fanns och spelade Gnome av alla sorter, warrior, mage, DK och en DwarfHunter, Human Pala.

Körde en hel del med twinks oxå, det var ett roligt sätt att fördriva tiden mellan raider.

Grattis! *letar efter ett 6-månadersmärke till dig*

Får snart ett treårsmärke jag då.
Spenderade 80% av min fritid med WOW i ungefär 2 års tid.
Visst är det en hobby som många andra, men det blir ganska lätt att det går till överdrift.

Avslutade mitt konto igår. Inte ens loggat in på två veckor så det känns lite fånigt att fortsätta betala. :tummenupp

Hej Bullen.

Nu har jag köpt WoW Battle Chest innehållandes WoW, Burning Crusade samt strategiguider till dessa.

Fråga:
Skall jag installera enbart WoW och köra det tills någon form av handling tar slut, eller ska jag installera Burning Crusade på en gång?
Blir det nån skillnad i någon form av storyline eller liknande om jag dunkar in allt på en gång?

Hej Bullen.

Nu har jag köpt WoW Battle Chest innehållandes WoW, Burning Crusade samt strategiguider till dessa.

Fråga:
Skall jag installera enbart WoW och köra det tills någon form av handling tar slut, eller ska jag installera Burning Crusade på en gång?
Blir det nån skillnad i någon form av storyline eller liknande om jag dunkar in allt på en gång?

Du ska in med allt

Fan jag tycker inte det är kul längre.. vad ska jag nu göra?

Hej Bullen.

Fråga:

Du får fler raser att välja mellan och nya ställen om du smackar in allt på en gång :)

Själv har jag inte lirat sen i julas, jag blev så förbannad över de repetitiva knapptryckningarna man körde hela spelet igenom samt att jag var tvungen att specca om min lock för PvP. Då funkade inte mina gamla kontroller längre och jag hade inte tålamodet för att lära mig en ny spelstil, så då blev det en del "Jävla %¤%!&spel!" innan jag tog mitt förnuft till fånga och tryckte "cancel subscription". :)

Hej Bullen.

Fråga:

Installera båda eller börja med första och spela ett tag, sedan installerar du det andra och märker vilken förbättring det är med burning crusade :yoparty

Fan jag tycker inte det är kul längre.. vad ska jag nu göra?

Ta en paus, har själv gjort det, cirkus 5-6 månader nu, sedan om man går tillbaka till wow-träsket så kan man väl hoppas att det är så där bra som det var första gången man lirade. Blizzard sparar ditt konto i 1 år efter det att du lagt av (längre om man betalar en extra summa). Testa och se, största skillnaden är att man helt plötsligt får tid i överflöd utan wow :yoparty <---> :gnissla

Är WoW nere på nåt jäkla vis, eller?
Jag kan inte logga in vare sig i spelet eller på sidan.
Den säger bara att mina kontouppgifter är invalida.
Lyckades dock gå in via nån underflik till e-mailbyte. Och det lyckades. Samt att jag kan komma in i forumet, men kan inte skriva någonting. Antingen för att jag kör testkonto, eller för att det fuckar.

Vad i helvete?! Förklara! :mad:
Det började igår när jag skulle visa mina gubbar för en kollega. Kom in till realmbrowsingen men blev direkt utslängd därifrån och kunde sedan inte logga in.

Patch 3.2.2 släpps / släpptes idag så det kan kanske förklara viss downtime.

Ta en paus, har själv gjort det, cirkus 5-6 månader nu, sedan om man går tillbaka till wow-träsket så kan man väl hoppas att det är så där bra som det var första gången man lirade. Blizzard sparar ditt konto i 1 år efter det att du lagt av (längre om man betalar en extra summa). Testa och se, största skillnaden är att man helt plötsligt får tid i överflöd utan wow <--->

Har aldrigt hört talats om att de tagit bort konton som vart inaktiva. De garanterar iofs bara enligt sin FAQ att gubbarna etc är kvar ett år men de är med 99.9999% sannorlikehet kvar hur länge man än är borta.

Jaha, då dingade man 80 med sin tredje char. Har tauren war o troll hunter sen innan.
Denna gång med en prälle, shadow/holy (dual). En av de roligaste karaktärerna jag kört, särskilt när man kan byta mellan dps o heal på 2 sec.
Dessutom är det ganska lätt, än så länge, att heala som prälle. :tummenupp

Redo att flytta till Bloodfeather så fort en spännande guild bildas. Horde ofc. :)

Redo att flytta till Bloodfeather så fort en spännande guild bildas. Horde ofc. :)

du kan joina min nya... gick med för några dagar sedan. vet inte riktigt vad jag ska säga... haha. svensk guild, massa knäppgökar, massa skitsnack på skype... men passar mig utmärkt :D

du kan joina min nya... gick med för några dagar sedan. vet inte riktigt vad jag ska säga... haha. svensk guild, massa knäppgökar, massa skitsnack på skype... men passar mig utmärkt :D

Skrev ju till dig ingame från min dk, men istället för att svara så logga du ut:P

Får snart ett treårsmärke jag då.
Spenderade 80% av min fritid med WOW i ungefär 2 års tid.
Visst är det en hobby som många andra, men det blir ganska lätt att det går till överdrift.

Cirka 7-8 Månader för mig sedan jag slutade.. förstår vad du menar med 80% av fritiden... Det är extremt mycket tid det tog upp..

Sedan att jag blir erbjuden att få köpa ett konto för halva priset med Violet Proto Drake ( 1 år tar det att få den juh !! väldigt unika ) gör inte allt lättare..

Men inte ens chans att jag börjar igen...

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h