World of Warcraft

haha jag vill ju raida och geara upp så jag kan vandra in med lite stake i Ulduar... Kommer aldrig komma nånstans..

Det tror jag nog inte. Det lär nog komma några patcher till innan expansionen kommer. :ordmärk

Hörde rykten om att det kommer med nästa patch om si sådär en månad.... hur pass det stämmer eller ej vet jag dock inte ;)

Last edited:
Hörde rykten om att det kommer med nästa patch om si sådär en månad.... hur pass det stämmer eller ej vet jag dock inte ;)

Det kommer ju med expansionen och jag tror den är en bit bort. De lär ju släppa icecrowninstansen med arthas långt före expansionen kommer.

Jo Icecrown blir ju inte lite svårt att köra på raid... hoppas man får några nya mounts, jag gillar de nya 310% och att de ökat till 150% på normal, men har försökt sedan BC att få epic flying.. och det blir inte lättare heller konstigt nog !.. man kan ju hoppas att man får in lite på 85 Leveling..

* TIPS * http://be.imba.hu/ - Perfekt sida om du vill kolla vad din karaktär är redo för !

Expansionen kommer i början på 2010 kan jag upplysa om.

Är det bara jag som tycker att world of warcraft är sjukt tråkigt?.. ändå spelar så många här?:confused:

Sure, hata mig, men man blir ju nästan mörkrädd av att läsa igenom denna tråd:näsblod

Men man får väll respektera att ni tycker det är kul antar jag:)

Är det bara jag som tycker att world of warcraft är sjukt tråkigt?.. ändå spelar så många här?:confused:

Sure, hata mig, men man blir ju nästan mörkrädd av att läsa igenom denna tråd:näsblod

Men man får väll respektera att ni tycker det är kul antar jag:)

Jag tyckte precis samma sak innan jag fick prova själv ;)

Jag tyckte precis samma sak innan jag fick prova själv ;)

hmm alltså jag vet inte.. hehe, du kan ju säkert få killar göra lite vad som;).. men försök inte få mig börja wow, för jag har sätt polare spela det och det verkar bara så jävla tråkigt:va det händer verkligen inget..

hmm alltså jag vet inte.. hehe, du kan ju säkert få killar göra lite vad som;).. men försök inte få mig börja wow, för jag har sätt polare spela det och det verkar bara så jävla tråkigt:va det händer verkligen inget..

Joo jag vet. Fick titta på när min f.d pojkvän spelade. Tyckte det var supertöntigt och jättetråkigt. Men sedan tvingade han mig att prova, och introducerade mig lite snabbt i hur man gör o.s.v. Sedan var det plötsligt buskul ;)

Joo jag vet. Fick titta på när min f.d pojkvän spelade. Tyckte det var supertöntigt och jättetråkigt. Men sedan tvingade han mig att prova, och introducerade mig lite snabbt i hur man gör o.s.v. Sedan var det plötsligt buskul ;)

apropå f.d pojkvän, den här tjejen har tröttnat på sin kille pga dataspel och beslutar sig för att dumpa honom i radio

:yoparty

[YOUTUBE-ID]Pn4oJxa7Ivk[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan