Why? tjejer som slår m,m utnyttjar de?

Willmar

Träning ger färdighet...
Gick med
13 Nov 2003
Hoj
Olika 900/750/250/80 (Honda)
Utnyttjar ni? att en kille skall ej slå en tjej?

Historia kommer imorgon, om mitt fall ( hänt ett x antal ggr)
Jag har aldrig gjort en tjej förnär.

Men nog tusan utnyttjar dom, att en kille ej skall (slå) röra en tjej.

Hur mycket dumt får de be´te sig?

Hur mycket skall man motstå?

Jag har inpräntat i mitt huvud " rör ej en tjej"
Men som sagt hur mycket kan man motstå?

jag anser att går en tjej med avsikt för att skada en kille som inte har gjort henne något förnär så tycker jag att han har rätt att slå tillbaka

Alicia skrev:
jag anser att går en tjej med avsikt för att skada en kille som inte har gjort henne något förnär så tycker jag att han har rätt att slå tillbaka

Jag kommer osökt att tänka på en rätt liten och lite plufsig polare jag hade, hans ex var kroppsbyggare (rätt framgångsrik på 80talet) och således rätt stor och stark.
Ena gången slängde hon en gjutjärns-stekpanna mot huvudet på honom (han duckade och den fasnade i dörren bakom honom), andra gången kom hon in i vindsförrådet när han var där, med en stor jäkla kniv i handen...
Jag låter det vara osagt om något av alla "preparat" hon gick på var orsak, eller om hon bara var rubbad, men det var nog tur för honom att han aldrig la hand på henne.

Är bruden sjuk så lämmnar man henne, innan man slår henne!

Man rör inte tjejer... hur illa det än är! :fakta
Man kan hålla fast, putta undan osv men ALDRIG slå... aldrig!

GuW skrev:
Jag kommer osökt att tänka på en rätt liten och lite plufsig polare jag hade, hans ex var kroppsbyggare (rätt framgångsrik på 80talet) och således rätt stor och stark.
Ena gången slängde hon en gjutjärns-stekpanna mot huvudet på honom (han duckade och den fasnade i dörren bakom honom), andra gången kom hon in i vindsförrådet när han var där, med en stor jäkla kniv i handen...
Jag låter det vara osagt om något av alla "preparat" hon gick på var orsak, eller om hon bara var rubbad, men det var nog tur för honom att han aldrig la hand på henne.

Är bruden sjuk så lämmnar man henne, innan man slår henne!

Oki är tjejen bodybuilder och ett x antal storlekar större än en själv så kanske de inte är så smart att slå tillbaka, dock skulle jag vara kille och en tjej går in för att skada mig fysiskt till att de går till en överdrift så skulle inte jag tveka att slå till henne... menar inte att man ska spöa skiten ur henne men ge henne en lavett så hon lugnar ner sig, om inte de funkar håll fast henne om du är stark nog, förmodligen skulle en tjej bli chockad om killen slog tillbaka om hon gav sig på honom, hon förväntar sig nog inte de

När jag var ute på en pub som hade halloweenkväll så var det två tjejer som hade klätt ut sig till "clockwork orange"-skådespelare. Problemet var bara den när man hade gått ut, kikade på lite "5 i 2 ragg" så hade dom fått för sig att utöva lite clockwork-style, vilket resulterade i att dom hoppade på mig och skulle slåss. Jag kände inte dom, jag var berusad men inte såå farligt, de var rejält tankade. Båda hoppade på mig samtidigt och började slå lite överallt, först gjorde jag ingenting, sen ingenting, sen var det en av dom som knäade mig i kulorna. DÅ JÄVLAR, jag hatar verkligen att slåss, men då fick jag iaf avvärja mig från dom. Istället för att slå, så tog jag och slängde iväg dom så att jag kunde gå därifrån. En hamnade i asfalten och en in i ett stenrös....

Sen gick jag och en kompis till en svartpub och tog ett järn. Träffade brudarna i efterhand... Dom bad om ursäkt osv, verkade som dom skämdes när jag träffade dom på puben senare, med all rätt tyckte jag.

Jag skulle aldrig kunna slå en tjej, om det inte var en mördare eller liknande. Men låt säga att en tjej är arg på mig, av okänd anledning. Bara slår hon på kroppen då typ knuffar man iväg henne lite lätt. Får jag hårda slag mot ansiktet så knuffar jag nog bort henne så hon går i backen. Dock har jag mycket svårt att slå någon i ansiktet, gäller även killar. Känns så fel och onödigt. :)

Last edited:
Givet kan en tjej va värd en smäll, har sett många bevis på det.
Grejen e väl bara den att killen inte behöver ta ifrån tårna.

Jag gör ingen skillnad på killar och tjejer, jag slår inte på någon. Varför är det ok att klippa till en kille?

Ullis skrev:
Givet kan en tjej va värd en smäll, har sett många bevis på det.
Grejen e väl bara den att killen inte behöver ta ifrån tårna.

Rumpan som du har..den går inte av för hackor inte..så jävla snygg :)

Chris Ash skrev:
Jag gör ingen skillnad på killar och tjejer, jag slår inte på någon. Varför är det ok att klippa till en kille?

Precis, sen finns det ju orsaker som berättigar ett viss våld men som grundprincip ska man inte slåss. Bara kramas.

Jag tycker inte att man ska slå någon. Är 33 bast och har klarat mig undan stryk hittills och har heller inte nitat någon.

Blev tvungen att hålla fast en tjej (ett ex faktiskt) en gång för hon var helt vild. Hon blev ännu tokigare och lyckades tyvärr skada sig själv. Kändes inte alls bra. Verkligen inte min stil. Hade jag inte hållt i henne hade hon trashat hela lyan, så jag hade inget val.... Men det var inget kul, och jag kände mig som ett svin efteråt för hon var gul och blå överallt. Usch.

P-E skrev:
Jag skulle aldrig kunna slå en tjej, om det inte var en mördare eller liknande.

Jag skulle lätt kunna dela ut en orre på en tjej, har varit nära en gång. Finns inget värre än tjejer som ska tjafsa, för dom tror inte det finns någon gräns. Men bägaren rinner över för alla till slut.

Givetvis skulle jag inte ladda allt vad jag har, hellre dela ut en örfil än knytnäve.

Men, man ska helst inte slåss. Det lönar sig aldrig att klappa till någon, inte äns en pedofil. Antingen så kostar det pengar eller så blir det hämdaktioner som aldrig slutar. //Killen som lastade en pedofil och fick böta 10k

Det skulle nog krävas jävligt mycket innan jag skulle göra det. Men om nån vilt främmande tjej skulle anfalla mig helt utan anledning i vansinnigt vredesmod så finns nog risken att man skulle ge iaf en tillbaka om hon fick in nå många smällar. Och så finns det extrema situationer när man inte skulle tveka. Läste t ex det här om en tjej som slog en sko i ögat på en kille så han blev blind. Skulle nån göra så på mig skulle jag anfalla besinningslöst, om jag var kapabel efter att ha fått skon i ögat.

Last edited:
Therudeboy skrev:
Finns inget värre än tjejer som ska tjafsa, för dom tror inte det finns någon gräns.

Det värsta jag vet när tjejer tjaffsar är att de tror att de har en chans. Alla som har tjaffsat med mig har varit typ runt 160. Så säger de, Philip, jag kommer slå dig snart. Man ba öh, okej lycka till. Gäller killar med, hatar sånna som tror att de har en chans när det egentligen inte har det.

Fan.. skall sluta att vara snäll. När jag är snäll och bjuder på mig, så får jag fan mer skit.
Lånar ut pengar m,m får inget tillbaka. Nä för jag är så dum i huvudet, m,m pga av att jag säger ifrån.

En kompis fick höra ett samtal med den tjejen, tyvär hade jag inte möjlighet att spela in.
Men han VET att jag inte gör en fluga förnär, kompisen trodde inte att det var sant.
Hur folk kan be´te sig, efter att hon slagit mig, skrikit att jag slår henne, hällt ut öl på golvet/ mattan bara för att provosera mig m,m.
Hennes kompisar springer ur lägenheten (jag säger att de skall ut ALLA)
Hon skriker att jag är dum i huvudet m,m i trapphuset.

Jävligt kul att få sådan stämpel på sig av grannar m,m.'
Ty jag har fått höra mycket skitsnack om mig ute på stan.

Hur fan skall jag rentvå mig? Hur funkar ni tjejer?

Jag kan skriva mycket om just denna tjej,om vad hon gjort mig.
Men eftersom det är en tjej, har man ingen makt att göra nått.

Jag får ut skit som jag ej gjort.

Om det på något sätt händer igen (stan är inte så stor) så skall jag fan fixa bevis. sen anmäler jag henne. (om man har en chans)

Varför kan inte folk förstå att det finns kvinnor som slår män.
Nä direkt en man har slagit en kvinna så är han dum i huvudet.
Folk vet inte hur mycket en kvinna kan slå och förstöra en man.

En kompis sa: hon förtjänar en jävla smäll (för han vet hur hon är, sett med egna ögon) Men om jag ens skulle röra henne, vem tror ni åker dit......jo jag.

Detta är bara lite av det hela.....

Nu jävlar..............

Har försökt att prata med henne. (hon är skyldig mig pengar)
Hon var på dåligt humör m,m slog mig bara för att.
Alla rykten + allt hon sagt är bara bullshit.
Hon hittar på en massa, men hur fan skall man rentvå sig?

Nu har hon sagt en massa skit igen till mig.
Nu skall jag ha valuta för mina pengar.

Skall åka och köpa mjölk. hälla in i hennes lägenhet.
Hoppas hon får kul att städa.

Jag vet att det är barnsligt och dumt. men hon har sabbat så jävla mycket för mig.
Så lite skit måste man väl få ge igen.

Hon själv syftade på att jag var dum i huvudet m,m så jag förtjänade att hon hällde ut en hel öl på golv + matta medans jag såg på.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan