Nisse Järnet
pschyy =D
HahahaUrbanTiger skrev:Ska vi fajtas![]()
Skoja bara![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HahahaUrbanTiger skrev:Ska vi fajtas![]()
Skoja bara![]()
Hunter skrev:Rumpan som du har..den går inte av för hackor inte..så jävla snygg![]()
TinaTjejen skrev:Tror knappast att man måste vara såpass stadig för att klå upp en kille faktiskt.
Ska man puckla på en som prompt inte slår tillbaka krävs det ju inte så mycket tyngd å längd..
Trådstartaren: Skit i tjejen, hon verkar inte riktigt klok ju!![]()
killar misshandlar tjejer fysiskt och tjejer misshandlar killar psykiskt. när en tjej "inte är sugen" blir man ju helt knäckt som helst ... värsta misshandeln.Bikerbitch skrev:Var det jag sa. Tjejer misshandlar säkert på andra sätt. Krävs inte så mycket styrka för att sparka någon i skrevet direkt.
Nurse Ratched skrev:Du slår huvudet på spiken med Kamp-flyktreaktionen. Uråldriga instinkter som sitter djupt i människan. Har naturligtvis ett evolutionistiskt värde. Våld är fel, osv. Det handlar just om instinkter och därför blir PK versionen lätt lite präktig. Den som stannar och slåss gör det lika instinktivt som den som flyr. Jag springer inte för det kan jag inte. Dock har jag inte varit i bråk sedan jag var 19 och är 37 idag. Har "mognat".
För att återknyta till ämnet: en gång på en fest mötte jag en för mig främmande tjej i trappen. Helt oprovocerat fimpade hon sin cigarett under min haka. När jag frågade vad hon höll på med så svarade hon "stackars lilla gubben!". Jag lyfte inte en hand, gick därifrån fullständigt förkrossad då jag inte kunde förstå vad det var hos mig som väckte ett sådant hat hos henne. Detta i en ålder när min självkänsla mot det motsatta könet redan innan var bedrövligt lågt. Jag tror inte att jag någonsin skulle kunna bära hand mot en kvinna. Skulle däremot ex vis en bilist eller motorcyklist nudda mina barns barnvagn på ett övergångställe eller liknande så skulle jag skämmas om jag inte fysiskt uppfostrade vederbörande. det finns gränser... Dock håller jag inte med min kompis Robban som tycker att man borde få misshandla tonåringar för att de bär mössa inomhus, där går nån gräns även om jag mycket väl förstår vad han menar...
stoffer skrev:Tjadu, jag har tränat en hel del kampsport i mina dagar, och visst fan har jag sett småtejejer på 160cm och 50kg spöa betydligt större killar.
En tjej på min förra träning brukar få ta hand om nykomlingar i markkamp. Inte fan vann killen iaf. Och hon hade inte tränat mer än ett år.
Min f.d. Thaiboxningsinstruktörska skulle nog ha rätt mycket att säga till om dessutom.
Själv så hade jag t.ex. inga problem med en vakt som vägde nästan 50 kg mer än mig. (På träning såklart!).. fast jag är ju kille. Kanske är jättestor skillnad?
Var vill jag komma? Jo, du kan inte generalisera alla jäkla tjejer under 180cm och 80kg att inte kunna rå på en kille.
Och vaddå tjejer är fega när de slåss, det är också en generalisering.
Seså, byt verklighetsuppfattning nu ett tag.![]()
Blip skrev:Jag misstänker att du lever kvar i någon form av ojämlikt tankesätt där du inte kan föreställa dej att det faktiskt finns grabbar som inte kan hantera vissa tjejer rent fysiskt. Det finns nog ett stort mörkertal av de "som inte hinner undan" :kocko :kocko
Sjuk tjej! Sånna ska man passa sig för, sånna som slår utan förvarning eller anledning.ktmjacke skrev:En gång kastade hon en oöppnad ölburk i pannan på honom helt utan förvarning.En annan gång slog hon sönder ett badmintonrack i skallen på honom,sprang därefter fram till trädgårdsslangen,halade ut ett par meter o svingade den som ett lasso o skickade munstycket rakt i mulen på honom.
P-E skrev:Generelt sätt så brukar killar vara starkare. Sen kan du inte jämföra thaboxare och karate freaks med en normal person. I sånna fighter är det ren teknik som gälller. Hur många av alla världens tjejer tränar sånt egentligen?
P-E skrev:JAG tycker tjejer är fega på att slåss från det jag har sett, det gäller ju självklart inte alla. Men den uppfattning jag har bildat säger att tjejer är jävligt fega när de bråkar.
Ullis skrev:Givet kan en tjej va värd en smäll, har sett många bevis på det.
Grejen e väl bara den att killen inte behöver ta ifrån tårna.
P-E skrev:Det värsta jag vet när tjejer tjaffsar är att de tror att de har en chans. Alla som har tjaffsat med mig har varit typ runt 160. Så säger de, Philip, jag kommer slå dig snart. Man ba öh, okej lycka till. Gäller killar med, hatar sånna som tror att de har en chans när det egentligen inte har det.
stoffer skrev:Frågan är ju hur du fått det till att det skulle vara styrkan som avgjorde hur bra man lyckas i ett slagsmål? Då spelar psyket och aggresiviteten mycket större roll.
Humm.. så det var det du sa till polarna när du åkte på spö av en liten tjej?![]()
![]()
WOW! Nu var du smart eller hur? Nej, jag är inte Mike Tyson, men mina tjej kompisar är fortfarande inte starkare än vad jag är. Och jag är varken stor eller stark.granted79 skrev:för du e mike tyson eller?![]()
ktmjacke skrev:när jag jobbat i dörrn(8 år) så har man upplevt både fram o baksidan av druckna tjejer.Har fått bojjat tjejer 2 ggr för att dom helt enkelt inte skulle skada sig själva eller nån annan.Helt rabiata ögonklösande o skrikande.Dessutom har en del av dom haft mage att komma tillbaka och hota med anmälan dagen efter.Kan bara säga att den dagen jag personligen skulle slå en tjej för att medvetet skada henne så hoppas jag att jag får mitt straff,precis lika mycket som jag hoppas att den tjej som beter sig lika illa får sitt.
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|