Why? tjejer som slår m,m utnyttjar de?

Det enda vi hör här är din version.

Vad vill du uppnå med att jävlas med henne? Sånt slutar bara illa. Som jag har förstått det så bor hon inte ens hos dig, släpp inte in fanskapet och ring polisen om hon beter sig störande i trapphuset.

Japp, klipp direkt. Radera hennes nummer och svara inte när hon ringer. Det är bästa sättet. Du vill inte ha en sån människa i ditt liv. Tro mig, jag vet.

Om du vill göra henne riktigt sur så skaffa en ny brutta som är snyggare än henne. Det biter bra. Haha.

Chris Ash skrev:
Det enda vi hör här är din version.

Vad vill du uppnå med att jävlas med henne? Sånt slutar bara illa. Som jag har förstått det så bor hon inte ens hos dig, släpp inte in fanskapet och ring polisen om hon beter sig störande i trapphuset.
Så sant så sant.

Ibland är man bara tvungen att skriva av sig.
JAG + mina närmaste kompisar vet(har sett) hur hon har varit mot mig.
Det räcker för mig att veta. sen får folk snacka tro tycka vad de vill. (men vist, kul är det inte med rykten)

Jag skiter i henne nu, går vidare trotts operation, sålda saker m,m för att fortsättta ha råd att leva.

Espen skrev:
Man rör inte tjejer... hur illa det än är! :fakta
Man kan hålla fast, putta undan osv men ALDRIG slå... aldrig!

Om en tjej skulle ge mig typ en örfil eller tex. en smäll på brösten så bryr jag mig inte så mycket, men skulle hon slå mig så hårt hon orkade på käften så tänderna tex. flyger ut så nog skulle jag slå tillbaka alltid.
Du menar alltså att du skulle låta tjejen slå hur mycket hon vill på dig utan att du ger tillbaka ?, tänk om hon skulle misshandla dig så du hamnar i rullstol resten av livet ?.
Skulle du ångra dig att du inte försvarade dig eller skulle du hålla fast vid hur illa det än är

Skulle jag skaffa en tjej som slog mig så skulle jag göra slut direkt, då har hon stora problem.

Det kanske bästa kanske vore att slå en knut på fanstyget och ta med henne till närmaste polisstation och göra en anmälan, om det alltså skulle vara en lite grövre misshandel för då bör hon kanske inte vistas ute bland människor.

Last edited:
Willmar skrev:
Nu jävlar..............

Har försökt att prata med henne. (hon är skyldig mig pengar)
Hon var på dåligt humör m,m slog mig bara för att.
Alla rykten + allt hon sagt är bara bullshit.
Hon hittar på en massa, men hur fan skall man rentvå sig?

Nu har hon sagt en massa skit igen till mig.
Nu skall jag ha valuta för mina pengar.

Skall åka och köpa mjölk. hälla in i hennes lägenhet.
Hoppas hon får kul att städa.

Jag vet att det är barnsligt och dumt. men hon har sabbat så jävla mycket för mig.
Så lite skit måste man väl få ge igen.

Hon själv syftade på att jag var dum i huvudet m,m så jag förtjänade att hon hällde ut en hel öl på golv + matta medans jag såg på.

Ehh !!! Hört talas om att GE BLANKA F-N I HENNE ???? Lovar att det
biter riktigt bra/bäst ! Det du skriver ovan här.... VEM mår mest dåligt av
det ??? *stilla undran* :va

Willmar skrev:
Nu jävlar..............

Har försökt att prata med henne. (hon är skyldig mig pengar)
Hon var på dåligt humör m,m slog mig bara för att.
Alla rykten + allt hon sagt är bara bullshit.
Hon hittar på en massa, men hur fan skall man rentvå sig?

Nu har hon sagt en massa skit igen till mig.
Nu skall jag ha valuta för mina pengar.

Jag vet att det är barnsligt och dumt. men hon har sabbat så jävla mycket för mig.
Så lite skit måste man väl få ge igen.

Hon själv syftade på att jag var dum i huvudet m,m så jag förtjänade att hon hällde ut en hel öl på golv + matta medans jag såg på.

Tjurig tjej, nästan säker på att en kille ALDRIG skulle göra sånna barnsliga saker.

BLUERIDER skrev:
EXAKT !!!!!!!!!! De ovanstående om det krisar men ALDRIG ALDRIG SLÅ......

Tänk om folk tänkte på samma sätt när det gäller ALLA människor oavsett kön......

Om det är fara för liv eller hälsa så är det naturligtvis ok att bruka våld, då skulle jag heller inte gjort skillnad på vem det var som försökte döda/skada mig.

Willmar skrev:
Nu jävlar..............

Skit i det istället, det blir troligen bara värre av det.
Ignorera henne helt istället och visa att hon inte längre är värd
att vara en del i ditt liv.

BLUERIDER skrev:
EXAKT !!!!!!!!!! De ovanstående om det krisar men ALDRIG ALDRIG SLÅ......

Vad är det för jävla joller, kommer någon fram och landar en näve i ansiktet på mej så kan du ge dej fan på att du får en knogmacka tillbaka. Könet är ointressant.

Blip skrev:
Vad är det för jävla joller, kommer någon fram och landar en näve i ansiktet på mej så kan du ge dej fan på att du får en knogmacka tillbaka. Könet är ointressant.

Jo sannolikheten ATT ngn gör det + att du som kille inte
hinner undan är VÄLDIGT stor va !!!!???? :kocko

Undrar varför det ser ut som det gör idag i samhället :va :(

BLUERIDER skrev:
Jo sannolikheten ATT ngn gör det + att du som kille inte
hinner undan är VÄLDIGT stor va !!!!???? :kocko

Undrar varför det ser ut som det gör idag i samhället :va :(

Min polare var på på High Chaparall här och söp. Kollade in en brud o hon kollade tillbaka ganska länge, sen började hon gå mot min polare o han var ju glad så klart :) När bruden kommer fram och står nästan precis framför honom laddar hon världens knytnäve. Inte fan hann polaren undan.

mb skrev:
Jag slår varken killar eller tjejer :)

Tråkigt att höra att du verkar tro att du inte är värd att försvara.

Själv skulle jag aldrig tveka om jag skulle försvara mig eller inte om någon grabb kom fram och började slå på mig.

Last edited:
Bikerbitch skrev:
undrar hur många fall som sopas under mattan där det faktiskt är tjejen som misshandlar killen.

Om det är så, så är det för att killen inte vill slå tillbaka. Förens det är försent.

Eller så tjaffsar killen med fel tjej, alltså någon som är 180cm+ och 80kg+

Tjejer är jävligt fega när de bråkar med. Endel tjejer, inte alla, vet att de aldrig finner i råstyrka eller en schysst fight. Därför gör de sjuka saker, som t.ex. att slå en kille i ögat med klacken på sin högklackade sko. Sparka en kille mellan benen, klösa ut ögonen. Slå någon i huvet med ett glas eller stekpanna. Listan kan göras lång.

Edit: Inget emot er tjejer, älskar er! :pannkyss
Men man börjar ju läsa om alla fall där män misshandlas brutalt av tjejer, där tjejer gör saker som killar aldrig gjort.

Last edited:
P-E skrev:
Om det är så, så är det för att killen inte vill slå tillbaka. Förens det är försent.
Eller så tjaffsar killen med fel tjej, alltså någon som är 180cm+ och 80kg+

Man måste inte väga 80+ och vara 180 lång för att kunna misshandla en kille och om en kille nu blir slagen utan att slå tillbaka, varför anmäler man inte tjejen? Det görs säkert. Men det talas inte lika mycket om tjejer som är elaka mot killar.

Bikerbitch skrev:
Man måste inte väga 80+ och vara 180 lång för att kunna misshandla en kille och om en kille nu blir slagen utan att slå tillbaka, varför anmäler man inte tjejen? Det görs säkert. Men det talas inte lika mycket om tjejer som är elaka mot killar.

Du kan ju inte Quota när jag inte är klar! :tungan

Ska jag vara ärlig tror jag att många killar skäms för att de har blivit slagna av en tjej och vågar därför inte anmäla.

Blip skrev:

Jupp.. Ondska skall med rått mod begås!

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...