Wheelie teach

• Thread starter Thread starter D S
  • Start date Start date
Hm. Ja, tekniskt sett så gör den ju vad den ska.

Men, sen när du tar av den och ska leka stålmannen? Inget som stoppar, ingenting.

644_1_33364758.jpg

Och tänk så lätt att photoshoppa bort mojängen från bilderna sen! :D

tjena, var ju ett tag sen den här tråden öppnades... Undrar bara om någon har hittat en svensk återförsäljare utav wheelie teach eller liknande prudukter? tacksam för svar ;)

Men för fan, vem behöver något sådant överhuvudtaget :P bara ta det lugnt när du övar, cm för cm och meter för meter så går de säkert bra :P foten på bakbromsen bara så är du safe! :P

haha ja så klart, har ju redan åkt rätt mycket på min r6a... men har ingen lust att slå runt nu i sommar när jag bytt till en r1 -09a :D

haha ja så klart, har ju redan åkt rätt mycket på min r6a... men har ingen lust att slå runt nu i sommar när jag bytt till en r1 -09a :D

Tro det eller ej men man e oftast inte så högt upp med hjulet som man tror, första gångerna jag fick upp mitt till runt 50grader så trodde jag att jag var på väg över, bara ta det lugnt och inte rycka för mycket och ligg lite lägre i varven, med den hojen wheelar du hur enkelt som helst ju :tummenupp Sjukt najs hoj!:yoparty

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär