Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vaddå, kan du inte ens bjucka på en länk, bild eller annat som förklarar vad du menar så man snabbare kan förkasta idén och gå vidare med sitt liv..
Vaddå, kan du inte ens bjucka på en länk, bild eller annat som förklarar vad du menar så man snabbare kan förkasta idén och gå vidare med sitt liv..
Hmmm... Kör man med två vevaxlar i en sån motor eller sitter cylindrarna lite i ett V också?
Jag tycker mig kunna se att en fyra borde väl kunna bli ganska smal med en sån där? Ett utblås under baken och ett under cykeln? Varför inte?
Ööööh, jag kanske är helt ute och seglar i badkaret men jag kör på.
har inte Honds RC211V en VR motor? Har för mig att det snackades om att det var en V5:a på Eurosport för en massa år sen. Ser inget annat sätt att bygga en "V5:a" fast jag kan ju ha fel, vilket jag säkert får påpekat för mig om så är fallet.
Honda är och har ju bevisligen varit sjukt glada i att använda sig att udda motorkonstruktioner, typ NR500 & NR750 med dubbla vevar, 8 ventiler per cylinder och ovala kolvar.![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten