Simp skrev:Eller ett hål mellan ögonen...
....ah... undrade just hur lång tid det skulle ta innan moppefuckona började tävla i vem som kan kläcka ur sig den coolaste "naKCskåts"-varianten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Simp skrev:Eller ett hål mellan ögonen...
korvgubbe skrev:....ah... undrade just hur lång tid det skulle ta innan moppefuckona började täva i vem som kan kläcka ur sig den coolaste "naKCskåts"-varianten!
Markus skrev:Jag steller up:
tycker han ska sjutas i annsicktet först och senn i huvet. senn kan man uttvisa kvarleverna till africka. och senn torrtera han lenge.
Markus skrev:Tjena Chewie, var inte jag på din Ignorelista?
Simp skrev:Allt jag vill ha sagt var att det gullas för mycket med våra svenska brottslingar.
Simp skrev:Du skulle bara veta vilken fart man kan få på en ung vänster demonstration genom att skrika "Sieg Heil"....
Sofistikerat eller inte så måste jag säga att det tillförde tråden med än era kassa moppefucko imitationer... Sen anser jag inte att dödstraff är rätt väg att gå. Men hårdare längre och elakare fängelsestraff skulle jag genast rösta för.
Usel bortförklaring att skylla på snedatänder.eus skrev:Läser man texten och inte bara kollar på rubriken och bilderna så kan man läsa Orsaken är att han blandar alkohol och amfetamin – och ”snedtänder”.
2.Simp skrev:Eller ett hål mellan ögonen...
3.Simp skrev:Sen är ju frågan om vi ska låsa in honom under resten av hans liv och låta honom kosta samhället en massa pengar.
Simp skrev:Sen anser jag inte att dödstraff är rätt väg att gå.
eus skrev:Läser man texten och inte bara kollar på rubriken och bilderna så kan man läsa Orsaken är att han blandar alkohol och amfetamin – och ”snedtänder”.
FUBAR skrev:Usel bortförklaring att skylla på snedatänder.
honkiie skrev:Men orsaken till att han dricker alkohol och tar amfetamin är nog att han är psykisk sjuk skulle jag tro.
honkiie skrev:Det är väl en ypperlig bortförklaring/förklaring??

Kan det vara möjligt i Sverige?Markus skrev:Han kanske inte var integrerad i samhället?![]()
Psykisk sjukdom är ju en stor anledning till att folk börjar knarka eller blir alkoholister. Har en kusin som är paranoid och den bästa medicinen han vet är sprit, han mår hur bra som helst när han dricker sprit. Men han han har vett att inse att det inte vore så bra att dricka hela tiden så han gör det inte så ofta. Det har nog inte den här killen.Markus skrev:Varför tror du det?![]()
Ja just va logiskt, folk som super är psyksjuka.honkiie skrev:Men orsaken till att han dricker alkohol och tar amfetamin är nog att han är psykisk sjuk skulle jag tro.
Silwer skrev:Ja just va logiskt, folk som super är psyksjuka.
tIgGeR skrev:Bara en liten nyfiken fråga kring din avatar.
Är det samma hammare som symboliserar förtryck i Pink Floyds the wall?
Markus skrev:1.
2.
3.
Konsekvent?![]()
Så jävla usel vet jag inte om den är, testa du att käka amfetamin och sup till det. Vad skulle annars vara ursäkten? Om killen inte är psykiskt sjuk, så borde det ändå finnas någon rimlig orsak till sånt här beteende.FUBAR skrev:Usel bortförklaring att skylla på snedatänder.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |