Vore det inte enklast att bara sänka dom i Östersjön?

Simp skrev:
Eller ett hål mellan ögonen...

....ah... undrade just hur lång tid det skulle ta innan moppefuckona började tävla i vem som kan kläcka ur sig den coolaste "naKCskåts"-varianten!

korvgubbe skrev:
....ah... undrade just hur lång tid det skulle ta innan moppefuckona började täva i vem som kan kläcka ur sig den coolaste "naKCskåts"-varianten!

Jag steller up:
tycker han ska sjutas i annsicktet först och senn i huvet. senn kan man uttvisa kvarleverna till africka. och senn torrtera han lenge.

Markus skrev:
Jag steller up:
tycker han ska sjutas i annsicktet först och senn i huvet. senn kan man uttvisa kvarleverna till africka. och senn torrtera han lenge.

...JaA.. Fann minsst asså! Ellär så säter vi Han först i fengelse så hAn får bli Påsatt i döschen av Bubba sen faN borde de såm blivit Slagna få typ slå på han med ketting tills han ångrade sig å sen Nakcskåt!

Allt jag vill ha sagt var att det gullas för mycket med våra svenska brottslingar. En kille som suttit inne 11 ggr för grova våldsbrott ska inte vistas bland folk. Det är i mina ögon självklart. Sen är ju frågan om vi ska låsa in honom under resten av hans liv och låta honom kosta samhället en massa pengar.

Ett annat exempel på brotslingar det daltas med är en man som bor 2 mil ifrån mig som under 6 års tid systematiskt sålde sin dotter till olika män. Hon var 4 år när övergreppen började. Han fick 10 år i fängelse. Dottern blir troligtvis aldrig folk efter vad hon har varit med om.

Men ni kanske tycker att vårat rättssystem fungerar bra? Det gör inte jag. Sen hur jag väljer att väcka debatten kanske är ett annat än ditt Marcus....

På något sätt känns det som att en liknande "third strike law" borde finnas i Sverige. Iallafall när det gäller våldsbrott...

Okej att man stjäl en cykel tre gånger, det ska man inte få livstid för som man kan få på "andra ställen" *host*, men våldsbrott för mig är det värsta!

Uppenbarligen kommer inte denna människa att lära sig ett dyft av att sitta ett par månader till i fängelse... sätt in han i 30 år eller nåt sånt istället...

Simp skrev:
Allt jag vill ha sagt var att det gullas för mycket med våra svenska brottslingar.

Måste säga att "ett hål i pannan" är ett oerhört sofistikerat sätt att säga det du nu försökte författa!
.....Lite som att debattera flyktingpolitik genom att nöja sig med att skrika:
- Sieg Heil!

.

Du skulle bara veta vilken fart man kan få på en ung vänster demonstration genom att skrika "Sieg Heil"....

Sofistikerat eller inte så måste jag säga att det tillförde tråden med än era kassa moppefucko imitationer... Sen anser jag inte att dödstraff är rätt väg att gå. Men hårdare längre och elakare fängelsestraff skulle jag genast rösta för.

Simp skrev:
Du skulle bara veta vilken fart man kan få på en ung vänster demonstration genom att skrika "Sieg Heil"....

Sofistikerat eller inte så måste jag säga att det tillförde tråden med än era kassa moppefucko imitationer... Sen anser jag inte att dödstraff är rätt väg att gå. Men hårdare längre och elakare fängelsestraff skulle jag genast rösta för.

Bara en liten nyfiken fråga kring din avatar.

Är det samma hammare som symboliserar förtryck i Pink Floyds the wall?

eus skrev:
Läser man texten och inte bara kollar på rubriken och bilderna så kan man läsa Orsaken är att han blandar alkohol och amfetamin – och ”snedtänder”.
Usel bortförklaring att skylla på snedatänder.

eus skrev:
Läser man texten och inte bara kollar på rubriken och bilderna så kan man läsa Orsaken är att han blandar alkohol och amfetamin – och ”snedtänder”.

Men orsaken till att han dricker alkohol och tar amfetamin är nog att han är psykisk sjuk skulle jag tro.

FUBAR skrev:

Det är väl en ypperlig bortförklaring/förklaring??

Markus skrev:
Varför tror du det? :va
Psykisk sjukdom är ju en stor anledning till att folk börjar knarka eller blir alkoholister. Har en kusin som är paranoid och den bästa medicinen han vet är sprit, han mår hur bra som helst när han dricker sprit. Men han han har vett att inse att det inte vore så bra att dricka hela tiden så han gör det inte så ofta. Det har nog inte den här killen.

Åck hadde jag sneda tänder så skulle jag okcså gå löss med ketting i tunelbannan!

Markus skrev:
1.
2.
3.

Konsekvent? ;)

1. Mitt första påstående var en flamebite.. Det har jag redan förklarat för dig.

2. Anser du att det finns någon bra lösning på denna problematik? Det gör inte jag.

3. Man kan vara emot dödstraff och ändå fundera på om fängelse som det fungerar idag är rätt väg.

FUBAR skrev:
Så jävla usel vet jag inte om den är, testa du att käka amfetamin och sup till det. Vad skulle annars vara ursäkten? Om killen inte är psykiskt sjuk, så borde det ändå finnas någon rimlig orsak till sånt här beteende.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg