Volvo Factory Run

Ahono

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
R1 -00
Tänkte sätta ett varv inne i Volvo TC. Ska jag vara ärlig så har jag inte tänkt ut hur jag ska komma in till att börja med. Fast det är inte det jag undrar över(Ifall ni har några tips är ni välkommna att dela med er:D)
Utan det jag undrar över är vad konsekvenserna skulle bli ifall jag skulle åka fast?=) Svårt att förutse, jag vet men kanske någon har något hum om det hela hehe.

olaga intrång samt en del annat också säkert

Jobbar du där så behöver du med största sannolikhet inte komma tillbaka nästa dag. Längtar du ut därifrån så är det ett lagom kaxigt sätt att frita sig (säga upp sig) :-D

Bättre att dra en njyrbergring runt omårdets vägar o sen lika fort ut...
De e 5km runt området.

Vakterna lär jaga dig me sina blåljus(dom har det) då dom e utråkade som fan.
De händer aldrig nått där - men när du kommer lär dom bli glada som fan då dom får jaga dig.

Hehe jo jag jobbar där, och har ingen lust att göra det mer! Jag får fan ångest varje gång jag ska dit på morgonen, så om två månader så ska jag ut och resa runt i världen, och min önskan är att tacka för min tid på Volvo vad som anses ett passande farväl, med ett varv i fabriken med en fuck yoo burnout som ett fint avslut:yoparty Måste bara lära mig att göra en sådan:D
Någon Nurburigring blir det dock inte, vill inte förlora mitt liv pga av några vakter som har för lite att göra:hihi
Om det blir av dock, det får jag se, på två månader hinner det att hända rätt så mycket hehe.

Deja vu ?

Påminner lite om dom "tuffa" killarna som skulle köra moppe genom hela skolhuset när dom slutade nian, tror till och med att en av dom burnade lite på plastmattan också.
Fan vad tuffa dom var !
Om du gör en sån här grej så kommer alla högstadie-elever att se upp till dig.

Kommer du in? Grattis. För du lär inte komma ut utan handfängsel eller i värsta fall på en bår. Som nån sa, vakterna har inget att göra å är uttråkade som fan, dom skulle bli skitglada om nåt sånt hände och göra allt för att ta dej, speciellt med spikmattorna som finns vid grindarna. Däremot skulle det bli ett samtalsämne som sent kommer att glömmas i vaktkurerna...

Påminner lite om dom "tuffa" killarna som skulle köra moppe genom hela skolhuset när dom slutade nian, tror till och med att en av dom burnade lite på plastmattan också.
Fan vad tuffa dom var !
Om du gör en sån här grej så kommer alla högstadie-elever att se upp till dig.

Fan du läste mina tankar ju:pannkyss

Har du funderat på vad du ska ha som referens sen när du ska söka nytt jobb?
Är det dock redan åt helvete så lär det väl inte spela någon direkt stor roll ändå iof.

Lova att vänta till nästa vecka bara :) Börjar sommarjobba på nattskiftet i TC på söndag kväll.

Du kanske kan köra över nån chef med? Det är väl ändå deras fel att du har ångest på jobbet?

För många årsedan körde jag gixxer och jobbade på RA (volvo) man fick då ställa hojjen inne på området, bara att jag körde in vid RB port denna morgon och körde vidare till RA porten. Just denna morgon var jag sådär undrbart förbannad på livet och drog ur hojjen inne på området mellan portarna.Vakten på RB porten ringde över till RA porten och vakten kom ut och SKÄLLDE UT MIG AV BARA FAAAN. M.a.o. inget jag rekomenderar. (jobbar fortfarande på Volvo) :D

RA är det enda stället man får köra båge på - dom har mc parkeringarna innanför vakten så det skall man ju va tacksam för o inte köra fuckyouburnoutar ...haha

Men tänk på VTV området - där kommer vakterna spela i trumpeten o dra på sig engelska rävjägarkostymer,släppa hundarna och rida iväg på hästarna.
Riktig rävjakt - dom kommer att dra ut på det - så sällan som dom det händer.
Du får en plågsam död.

Spikmattor för grindarna - inte dom fega bilspikmattorna utan riktiga.
Du kommer att köras till din chef fastbunden på motorhuven som trofe.
Du kommer att låsas in på livstid inne på fabriken - monterandes spolarmunstycksledningar i ett rum i källaren.

Vore väl roligare att gå loss på volvos testbana :va

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...