Vinterprojekt?

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Tjenna alla boråsare!

Tänkte höra lite hur det är med vintermek i garagerna nu.. är det några som har börjat än eller?

Kan ju säga att jag har börjat riva rejält.. får se vad som händer med den..

Berätta nu vad ni ska bygga för nått kul på era hojar!

MVH robban :yoparty

robb skrev:
Tjenna alla boråsare!

Tänkte höra lite hur det är med vintermek i garagerna nu.. är det några som har börjat än eller?

Kan ju säga att jag har börjat riva rejält.. får se vad som händer med den..

Berätta nu vad ni ska bygga för nått kul på era hojar!

MVH robban :yoparty

njae inge stort projekt på gång här inte.lite lackjobb bara. ekonomin tillåter bara däck och olje byte. fast en liten turbo hade ju inte varit fel...fast då får man väl kasta ut käringen först :D

robb skrev:
du har börjar riva en del ja.. vad ska du göra då.. bara putsa upp eller ska du bygga massa med eller?

Säger inte mycket, blir att skåda till våren. Men en hel del moddar kommer det bli. Mycket egna lösningar mm som inte går att köpa....

RSV_R skrev:
Säger inte mycket, blir att skåda till våren. Men en hel del moddar kommer det bli. Mycket egna lösningar mm som inte går att köpa....

sånt gillar jag.. ska vara sånt ingen annan har.. mycket roligare...

vart håller du till nånstans då.. har du eget garage eller i lokal med andra hojåkare.?

robb skrev:
sånt gillar jag.. ska vara sånt ingen annan har.. mycket roligare...

vart håller du till nånstans då.. har du eget garage eller i lokal med andra hojåkare.?

Freja garaget, där finns typ allt allt man kan önska. Sen är det jäkligt kul att vara med 25 st andra som bygger och har samma intresse. (nåväl, hojvalet skiljer en del...)

RSV_R skrev:
Freja garaget, där finns typ allt allt man kan önska. Sen är det jäkligt kul att vara med 25 st andra som bygger och har samma intresse. (nåväl, hojvalet skiljer en del...)

okej.. det är där du håller till.... själv är jag på getängsvägen med hurricanes...

RSV_R skrev:
De enda fransar du lär se är när jag piskan din RÖV!! :arsele :whip

haha.. är det någon som gjort nått i helgen med hojarna eller?
någon som va på Hurricanes i lördags föresten??

mvh

robb skrev:
haha.. är det någon som gjort nått i helgen med hojarna eller?
någon som va på Hurricanes i lördags föresten??

mvh

flyttade mitt nya slipon från ett ställe i hallen till ett annat ställe, det stod lite i vägen...
har dragit på mig en överjävulsk förkylning, annars hade jag nog släntrat ner till garaget :brinnerup

sven666 skrev:
flyttade mitt nya slipon från ett ställe i hallen till ett annat ställe, det stod lite i vägen...
har dragit på mig en överjävulsk förkylning, annars hade jag nog släntrat ner till garaget :brinnerup

haha.. låter som om det vart en tung helg för dej nu då.. haha..

du får väl krya på dej då! :pannkyss

sven666 skrev:

Äntligen en riktig förklaring på varför det tar sån jävla tid med Eldstormen :kocko du är helt enkelt en lat Fan :trött

Tror mer att han blivit avskräckt och inte vågar få ihop liket.... (den har ju stått en hel sommar nu...) :rolleyes:

RSV_R skrev:
Tror mer att han blivit avskräckt och inte vågar få ihop liket.... (den har ju stått en hel sommar nu...) :rolleyes:

Lille Johan kanske känner att han varit lite FÖR kaxig under sin hojlösa period.... :7peta på väg att dra på sig lite prestationsångest :arsele känns säkert tryggast att låta hojen stå i garaget och samla damm :zpy

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti